مقایسه اثربخشی روشهای تدریس مستقیم، غیرمستقیم و ترکیبی بر عملکرد دانش آموزان در درس ریاضی دوره ابتدایی
هدف پژوهش مقایسه اثربخشی روشهای تدریس مستقیم، غیرمستقیم و ترکیبی در درس ریاضی دوره ابتدایی بر عملکرد دانشآموزان شهر لردگان بود. نتایج نشان دادند که روش تدریس ترکیبی اثربخشی بیشتری نسبت به روشهای تدریس مستقیم و غیرمستقیم داشته است. همچنین، روش تدریس مستقیم نسبت به روش تدریس غیرمستقیم نیز اثربخشی بیشتری داشته است.
باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.

باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.