پرسش های متداول

ثبت شده در 12 آبان 93

كاربران گرامی قبل از ارسال پيام و يا تماس سوالات و پاسخ‌های مربوط به هر كدام را به دقت بخوانيد.

چرا گاما؟

1- وب سایت گاما با چه هدفی تاسیس شده است؟

وب سایت گاما، سامانه جامعی برای انتشار مجموعه نمونه سوالات و محتواهای الکترونیکی طراحی شده توسط معلمان عزیز در سراسر ایران سرافراز فراهم نموده است. در این وب سایت، معلمان گرامی می‌توانند نمونه سوالات امتحانی و محتوای آموزشی طراحی شده توسط خود را با دانش‌آموزان، مدارس و سایر همکاران فرهنگی به اشتراک بگذارند. به منظور دسترسی عمومی در سطح سازمان آموزش و پرورش کشور به توان علمی و آموزشی معلمان محترم و توسعه عدالت آموزشی در سطح کشور بیشتر خدمات این سامانه رایگان است. با این حال برای حمایت از دبیران زحمتکش و ایجاد انگیزه برای مشارکت فعال در تولید محتوای گنجینه آموزشی فقط در صورت تمایل کاربران میتوانند حساب اعتباری خود را شارژ نمایند و از متناسب با شارژ خود از خدمات سامانه استفاده نمایند. گاما دارای مجوز نشر دیجیتال بر خط است و کلیه فعالیت‌های آن منطبق بر قوانین مرتبط با مؤسسات فرهنگی است.

2-چه امتیازاتی برای دبیران عضو گاما در نظر گرفته شده است؟

دبیران گرامی در همه مقاطع تحصیلی آموزش و پرورش می‌توانند با وارد کردن اطلاعات اولیه (مانند ایمیل، کلمه عبور، نام و نام خانوادگی و تلفن همراه) به عضویت پایگاه گاما در آیند. با عضویت در این پایگاه، یک پروفایل اختصاصی در اختیار معلمان عزیز قرار می‌گیرد که امکانات متعددی را برای آنها فراهم نموده است.

ثبت آزمون: در این قسمت هر دبیری می‌تواند نسبت به ثبت آزمونهای خود اقدام نماید. منظور از آزمون هر نوع نمونه سوال مستمر، آزمون نوبت اول، آزمون نوبت دوم، آزمونهای پایانی، آزمونهای درس به درس، مسابقات علمی، آزمونهای تستی و ... می‌باشد. پیشنهاد می‌گردد دبیران محترم حتی‌الامکان فایل word آزمون خود را در سامانه ثبت نمایند. در صورت تمایل می توانند فایل پاسخنامه آزمون خود را نیز ثبت کنند.

ثبت محتواهای آموزشی: در این بخش امکان اضافه کردن فایل‌های آموزشی در قالب‌های ویدیوئی، پاورپوینت، pdf و ..." وجود دارد.

ثبت پرسش و پاسخ: در این بخش دبیران محترم می‌توانند به سوالات درسی یا مشاوه‌ای دانش‌آموزان و سایر همکاران پاسخ دهند و یا سؤالات مورد نظر خود را برای تقویت روش‌های تدریس خود مطح کنند تا سایر کابران پاسخ دهند.

ثبت آزمون آنلاین: در این بخش دبیران می‌توانند سؤال‌های تستی طراحی کنند تا در آزمون‌های آنلاین گاما از این سؤالات استفاده گردد.

امتیاز آزمونها: هر آزمونی که دبیر ثبت می‌کند، بر اساس امتیازی که از داوران دریافت می‌کند قیمت گذاری می‌شود. مچموع سهم دبیر از فروش آزمون ها در این قسمت قابل مشاهده است.

دبیران محترم می‌توانند آدرس صفحه عمومی خود در وب سایت گاما را در اختیار دانش‌آموزان خود قرار دهند و دانش‌آموزان از طریق این آدرس به صفحه عمومی دبیر دسترسی پیدا می‌کنند. همچنین هر کاربر با جستجوی پیشرفته در لیست دبیران می‌تواند به صفحه عمومی دبیر خاصی دسترسی داشته باشد.

1-2- چند درصد از مبلغ فروش هر فایل به دبیر تعلق می‌گیرد؟ در حال حاضر 36% از قیمت فروش هر فایل به دبیر تعلق می‌گیرد.

2-2- آیا سهم 36 درصدی دبیر کم نیست؟ توجه داشته باشید که وب سایت گاما خدمات رایگان متنوعی مانند طراحی و ثبت و طبقه‌بندی آزمون‌های آنلاین و وبلاگ آموزشی کلیۀ دروس مدرسه را برای حمایت از دانش‌آموزان و تحقق عدالت آموزشی انجام می‌دهد. این کار طبیعتاً هزینه‌های زیادی به همراه دارد. نگهداری، پشتبانی و بهینه‌سازی سایت هم به هزینه‌ها می‌افزایند. بنابراین برای ادارۀ مناسب امور در حال حاضر اختصاص درصد بیشتری به دبیر امکان‌پذیر نیست. دقت نمایید که تنوع خدمات سایت به افزایش بازدید از آن منجر می‌شود و به صورت غیر مستقیم در افزایش تعداد دانلود فایل‌های دبیران مؤثر است.

3- چه امتیازاتی برای مدارس عضو گاما پیش بینی شده است؟

کارشناسان فناوری و هوشمندسازی و مدیران مدارس در همه مقاطع تحصیلی آموزش و پرورش می‌توانند با وارد کردن اطلاعات اولیه به عضویت پایگاه گاما در آیند. با عضویت در این سایت، یک پروفایل اختصاصی در اختیار مدیران مدارس قرار می‌گیرد که بسیاری از نیازهای یک مدرسه در فضای مجازی را تامین می‌کند. ضمن آنکه دستیابی مدارس به گنجینه بزرگی از آزمون های متنوع و محتواهای اموزشی در همه دروس را محقق می‌سازد. 

برخی از امکانات پایگاه گاما برای مدارس به صورت زیر است:

  • معرفی کامل مدرسه در فضای مجازی
  • معرفی پرسنل مدرسه
  • ثبت افتخارات و دستاوردهای علمی، پرورشی و ورزشی مدرسه
  • مشخص نمودن آدرس مدرسه در نقشه گوگل
  • ثبت آگهی‌های تبلیغاتی
  • درج اطلاعیه‌های آموزشی

4- چه امکاناتی در اختیار دانش آموزان عضو گاما قرار می گیرد؟

  • دانلود نمونه سوالات و همۀ محتواهای آموزشی به میزان شارژ حساب اعتباری 
  • امکان مشاهده صفحه شخصی دبیر مورد علاقه یا صفحه اختصاصی مدرسه مورد نظر
  • امکان ثبت مشکلات و سوالات درسی در سیستم پرسش و پاسخ و پاسخ به مشکلات سایر دوستان
  • شرکت در آزمون‌های آنلاین متنوع گاما جهت سنجش و خودآزمایی پیشرفت تحصیلی

5- چگونه خدمات وب سایت گاما در اختيار کاربران عضو یا سایر مخاطبان قرار مي‌گيرد؟

بسیاری از امکانات وب سایت گاما مانند عضویت در سایت، دانلود برخی نمونه سوالات امتحانی، ثبت نمونه سوال، شرکت در آزمون‌های آنلاین و ... برای کلیه بازدید کنندگان از سایت به صورت رایگان قابل استفاده است. دبیران و مدارس با تکمیل فرم عضویت و ثبت نام در سایت می‌توانند به جمع اعضاء بپيوندند و با توجه به نوع عضويت خود از امکانات آموزشی بسیار متنوع بهره‌مند شوند.

6- من یک وبلاگ شخصی دارم که نمونه سوالات خود و سایر همکاران را در آن قرار می دهم. در چنین شرایطی چه لزومی وجود دارد که از وب سایت گاما برای نمایش و انتشار نمونه سوالات خود استفاده نمایم؟

وب سایت گاما دارای سرور اختصاصی با سرعت و پهنای باند بالاست که با درجه اعتماد زیادی نمونه سوالات شما را بدون استفاده از لینک های کمکی در اختیار کاربران قرار می دهد. ضمن اینکه شما با عضویت در این سایت در یک رقابت سالم علمی با سایر همکاران فرهنگی قرار می گیرید و کسب درآمد منطقی از محل فعالیت علمی و آموزشی شما در سایت نیز محقق می گردد.

بنابراین شما می توانید با حفظ وبلاگ یا وب سایت شخصی خود، بدون اینکه هزینه ای برای خرید هاست انجام دهید یا از هاست های رایگان (غیر مطمئن و مملو از تبلیغات) استفاده کنید، فایل های خود را در پروفایل اختصاصی خود در گاما ثبت نمایید و لینک مربوط به صفحه آن فایل را در وبلاگ یا وب سایت خود استفاده نمایید و شریک سهام گاما شوید.

عضويت، پروفايل كاربري و سوالات مربوط به آن:

1- آيا برای دانلود سوال یا بازدید از صفحات شخصی دبیران و مدارس باید حتماً در سایت ثبت نام کرده باشم؟

خير،  بسیاری از امکانات سایت برای هر بازدید کننده ی مهمانی نیز قابل استفاده است. با این حال دریافت و دانلود برخی از مجموعه نمونه سوالات و محتواها مستلزم ثبت نام و پرداخت هزینه است.

2- چگونه می‌توانم یک صفحه شخصی در وب سایت گاما ایجاد نمایم؟

هر شخصی می‌تواند با ورود به وب سایت به سادگی مراحل ثبت نام در سایت را پیگیری نماید و به عضویت وب سایت درآید. اعضایی که به عنوان کاربر مدرسه یا دبیر عضو می‌شوند دارای یک پروفایل اختصاصی خواهند بود. با این حال می‌توانید از هر شخص آشنا به اینترنت یا کارشناس فناوری مدرسه خود کمک بگیرید.

3- کاربران سایت به چه امکاناتی دسترسی دارند ؟

کاربران سایت به 5 دسته طبقه بندی می‌گردند:

داوران: عضویت این کاربران توسط مدیر سایت صورت می‌گیرد و دسترسی آزاد برای عضویت به عنوان داور وجود ندارد. هر داور در گروه تخصصی خود نسبت به ارزیابی آزمون‌های ثبت شده توسط دبیران اقدام می‌کند. 

مدارس: هر یک از مدیران مدارس (یا مشاوران IT یا سایر پرسنل مدرسه) و آموزشگاهها یا موسسات آموزشی می‌توانند به عنوان کاربر مدیر مدرسه عضو شوند. هر مدرسه پس از عضویت می‌تواند پروفایل خود را تکمیل نموده و معرفی کاملی از مدرسه، پرسنل و اطلاعیه های مدرسه را انجام دهند. پس از عضویت در سایت و تکمیل پروفایل و انجام برخی فعالیت های دیگر در سامانه به این کاربران امتیازی تعلق می گیرد که امتیاز تبدیل به شارژ حساب اعتباری کاربر می گردد و کاربر برای دانلود محتواها می تواند از این شارژ استفاده نماید.

دبیران: هر یک از دبیران محترم ( یا طراحان سوال) می‌توانند به عنوان کاربر دبیر عضو شوند. دبیران پس از عضویت می‌توانند نسبت به ثبت سوالات طراحی شده توسط خود یا دیگران اقدام نمایند. همچنین دبیران محترم می‌توانند با تکمیل اطلاعات پروفایل خود نسبت به معرفی توانمدیهای خود اقدام نمایند. اطلاعیه های آموزشی خود را در پروفایل اختصاصی قرار دهند. فایل‌های کمک آموزشی و تکالیف خانگی را برای دسترسی دانش‌آموزان خود آپلود نمایند. در صورت تمایل می‌توانند آگهی‌های تبلیغاتی برای تدریس خصوصی یا موارد دیگر ثبت نمایند. پس از عضویت در سایت، تکمیل پروفایل، ثبت آزمون و فایل های آموزشی دیگر در سامانه به این کاربران امتیازی تعلق می گیرد که امتیاز تبدیل به شارژ حساب اعتباری کاربر می گردد و کاربر برای دانلود محتواها می تواند از این شارژ استفاده نماید یا با ارسال درخواست تسویه، موجودی خود را دریافت نماید.

دانش آموزان: هر دانش آموز برای خرید سوالات ویژه باید به عنوان کاربر دانش آموزی در سامانه عضو گردد. با شارژ حساب اعتباری، امکان دانلود محتواهای ویژه برای دانش آموزان فراهم می شود.

مهمان: هر کاربری قبل از عضویت در سایت،یک بازدید کننده مهمان محسوب می‌گردد و به کلیه امکانات رایگان سایت دسترسی دارد. امکاناتی از قبیل دانلود فایل آزمونها، دسترسی به پروفایل اختصاصی دبیران و مدارس کشور.

4- نحوه عضويت در  وب سایت گاما چگونه است؟

گام اول: شماره تلفن همراه یا ایمیل معتبری وارد کنید.

گام دوم: کد فعاسلزی بای تأیید هویت شما به شماره تلفن همراه یا ایمیل شما ارسال می‌شود.  کد را در محل مربوطه وارد نمایید.

گام سوم:  با توجه به نوع نياز خود يکي از سطوح عضويت که شامل  دانش آموز، دبیر یا مدیر مدرسه  می‌باشد را انتخاب نماييد. در صورتی که شما به هر دلیلی نیاز به عضویت در بیش از یک سطح کاربری دارید، به ازای هر سطح باید یکبار با نام کاربری‌های متفاوت ثبت نام کنید.

گام چهارم: پروفایل خود را کامل کنید.

گام پنجم: برای دریافت و دانلود محتواهایی که رایگان نیست، باید ابتدا کیف پول اعتباری خود را در سایت شارژ نمایید. تا سقف شارژ خود می توانید خرید آزمون و فایل های آموزشی و فایل‌های آزمون آنلاین یا کتاب انجام دهید.

5- با وجود اينكه قبلا حسابم را فعال كرده ام سيستم مي‌نويسيد "اين حساب هنوز فعال نشده است"؟

در صورتی که شما در هنگام ثبت نام ایمیل وارد نکرده و فقط شماره تلفن همراه خود را تایید کرده اید، احتمالاً حساب شما به دليل رعايت نكردن قوانين سايت مسدود شده است. براي كسب اطلاعات بيشتر با ایمیل info@gama.ir ارتباط برقرار کنید.

اين پيغام براي كاربراني كه ايميل خود را تاييد نكرده باشند نيز نمايش داده مي‌شود كه مي‌بايست نسبت به فعالسازي آن اقدام نمايند.

6- رمز عبور خود را فراموش كرده ام بايد چه كار كنم؟

براي اين كار شما مي‌توانيد با ورود به صفحه gama.ir/user/lostPass و وارد كردن آدرس ايميل، لينک بازيابي را دريافت كنيد. (پس از زدن آدرس ايميل حتماً صندوق اسپم‌ها را چك كنيد) در صورتي كه آدرس ايميل نادرستي وارد كرده ايد با شماره همراهي كه هنگام ثبت نام وارد كرده و سپس تاييد نموده ايد با پشتيباني گاما تماس بگيريد تا رمز عبور جديد براي شما ارسال شود.

در صورتی که شما برای ثبت نام فقط شماره همراه وارد کرده‌اید، لطفا در همین صفحه شماره موبایلی را که در سایت هنگام ثبت نام تایید کرده اید را وارد نمایید تا کد بازیابی رمز عبور برای شما ارسال شود. سپس مراحل تعیین رمز جدید را ادامه دهید.

7- آيا هر کاربر ميتواند بيش از يکبار در وب سایت گاما عضو شود؟

بله، عضويت کاربران بر اساس  آدرس ايميل یا شماره موبایل تشخيص داده مي‌شود و بنابراین با آدرس ایمیل ها و شماره های متفاوت می‌توانید، چندین بار عضو شوید.

البته توجه داشته باشید با توجه به ip آدرس شما در هنگام ثبت نام در صورتی که سیستم تشخیص دهد کاربری قصد سوء استفاده از این امکان را دارد اجازه ثبت نام داده نخواهد شد.

8- حداکثر تعداد نمونه سوال ها و محتوای الکترونیکی که می توانم ثبت کنم، چقدر است؟

هر عضوي که بعنوان دبیر  ثبت نام کرده باشد مي‌تواند به تعداد دلخواهی آزمون ثبت نماید و هیچ محدودیتی در این زمینه وجود ندارد. هر چه میزان فعالیت دبیر در سایت بیشتر باشد، امتیازی که کسب می کند، بیشتر شده و درآمد او در سایت افزایش می یابد. البته توجه به نیاز سایت در برخی موارد می‌تواند منجر به افزایش درآمدزایی شود.

9- نحوه پرداخت یا شارژ حساب اعتباری چگونه است؟

شارژ حساب اعتباری در حال حاضر فقط از طریق درگاه پرداخت اینترنتی و به صورت آنلاین انجام می شود. درگاه پرداخت همه کارت های بانکی عضو شتاب را پوشش می‌دهد و از امنیت بالایی برخوردار است. برای این منظور باید رمز دوم کارت بانکی خود را داشته باشید. گاما در زمینه پرداخت آنلاین توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت احراز هویت شده است.

10- من مبلغ شارژ را به اشتباه انتخاب كرده ام؟ چه كاري انجام دهم؟

در حال حاضر امكان برگشت وجه مقدور نمي باشد. لطفا در انتخاب مبلغ دقت نماييد، همه قيمت ها در انتخاب بسته به تومان میباشد.

11- موجودي و اعتبار در پروفايل دبيران گاما چه معنايي دارد؟

درآمد: مبلغ درآمد قابل برداشت شما در گاما مي‌باشد. این امکان فقط برای دبیران وجود دارد.

موجودي کیف پول: مبلغ اعتبار شما است كه با آن مي‌توانيد از گاما خريد كنيد. این اعتبار از طریق پرداخت از درگاه بانک، یا درآمد دبیران یا هدیۀ گاما قابل افزایش است.

12- آيا مي‌توان موجودي حساب را به اعتبار براي خريد تبديل كرد؟

بله. دبیران محترم مي‌توانيد پس از زدن دكمه "شارژ حساب" و انتخاب يكي از بسته ها و سپس انتخاب "پرداخت از درآمد گاما" مبلغ مورد نظر را از موجودي حساب خود به اعتبارتان اضافه كنيد.

13- من قصد دارم موجودي حسابم را برداشت كنم، بايد چه كارهايي انجام دهم؟

حداقل مبلغ براي تسويه حساب دیران همکار مبلغ 25 هزار تومان است. شما وارد صفحه "درخواست تسويه حساب" شده اطلاعات حساب خود (شامل: نام بانک، شماره شبا و شماره كارت) را به صورت كامل وارد مي‌كنيد. سپس مي‌توانيد مبلغ مورد نظر خود را وارد كرده و درخواست تسويه دهيد. درخواست شما ثبت شده و پس از بررسي توسط واحد مالی، تسویه حساب انجام خواهد شد. امكان پيگيري نيز از همين صفحه وجود دارد. این پروسه ممکن است با توجه به موارد در صف تسویه بین 2 تا 7 روز کاری به طول انجامد.

14- تكميل كردن پروفايل چه فايده اي دارد؟

كامل كردن پروفايل به ما كمك میكند تا بتوانيم شما را زودتر به هدف تان برسانيم. براي نمونه در صورتي كه يك دانش آموز پايه و مقطع تحصيلي‌اش را مشخص كرده باشد گاما پيشنهادهای ساده تری را ارائه میدهد. يا اگر یک دبير اطلاعاتش را كامل كرده باشد ضمن اينكه تعدادی از آنها در صفحه اختصاصی اش نمايش داده می‌شود ما نیز می‌توانیم پیشنهادی منطقی و هوشمند به ایشان ارائه دهیم.

15- سوالي را ثبت كرده‌ام وضعيت آن "بررسي نشده" است، اين كلمه چه معنايي دارد؟

سوال پس از ثبت امكان دارد با چند وضعيت مواجه شود.

بررسي نشده: سوالات در پس از ثبت يا ويرايش در اين حالت قرار مي‌گيرند. در اين وضعيت شما بايد منتظر بمانيد تا يكي از داوران مرتبط با آن سوال پس از بررسي وضعيت جديدي را ثبت نمايد.

تاييد شده: پس از بررسي سوال توسط داوران در صورتي كه مشكلي وجود نداشته باشد، فايل يك امتياز بين (A-D) گرفته و قيمت گذاري مي‌شود. از اين به بعد اين سوال در ليست سوالات سايت نمايش داده خواهد شد.

رد شده: اين احتمال وجود دارد كه پس از بررسي مشخص شود كه اين سوال قبلا در سايت ثبت شده است يا اينكه داراي كيفيت لازم نمي‌باشد، در اين صورت داوران اين وضعيت را براي سوال تعيين ميكنند.

پيام دار: در برخي موارد سوالات داراي ايرادات نگارشي، محتوايي و... به صورت جزئي است كه جهت ويرايش به كاربر ارجاع داده ميشود. شما بايد پيام‌هاي ارسال شده را به دقت بخوانيد.

غير فعال: در صورتي كه فايلي كه شما بارگزاري كرده‌ايد در حال حاضر از نظر مطابقت با كتاب درسي و يا نكات ديگر مشكل دارد در اين حالت قرار مي‌گيرند.

حذف شده: در برخي موارد سوء استفاده توسط افرادي از سوالات فرد ديگر بدون اجازه او انجام مي‌شود كه در اين صورت مدير بنا به درخواست فرد ثالث اقدام به حذف مستقيم فايل مي‌نمايد.

16- من قصد دارم تعدادي سوال و محتواي آموزشي در سايت شما بگذارم بايد چه كار كنم؟

راهنماي كامل در اين زمينه در صفحه "راهنماي كاربري دبيران" گذاشته شده است.

17- من می‌خواهم پيام‌هايی را به دانش آموزانم براي مشاهده در صفحه شخصی ام بگذارم بايد چه كار كنم؟ (حذف شده است)

شما مي‌توانيد با استفاده از گزينه‌ي "مديريت اطلاعيه‌ها" يك اطلاعيه جديد را ثبت كنيد كه پس از بررسي و تاييد در پروفايل عمومي شما نمايش داده مي‌شود.

18- من میخواهم تبليغات كلاس هاي خصوصی كه برگزار میكنم را در سايت شما داشته باشم بايد چه كار كنم؟ (حذف شده است)

در صورتي كه عضو سايت هستيد در پروفايل خود "مديريت تبليغات" را كليك كنيد و سپس توضيحات و عنوان دلخواه را وارد نماييد تا پس از بررسي در پروفايل عمومي شما نمايش داده شود. كاربران مي‌توانند از اين بخش براي معرفي وبلاگ خود نيز استفاده كنند.

19- من میخواهم سايت شما را به همكارانم معرفي كنم آيا شما پيشنهادي داريد؟ (حذف شده است)

كاربر گرامي شما مي‌توانيد با استفاده از گزينه "دعوت ديگران به گاما" وارد صفحه ارسال دعوتنامه شويد و اطلاعات مورد نظر را وارد نماييد.

20- من موقع ثبت نام اطلاعاتم را به لاتين وارد كرده ام و حالا پس از ثبت سوال و نمايش آن در صفحه اصلي میخواهم فارسي باشد بايد چه كار كنم؟

با استفاده از دكمه "حساب کاربری / تکمیل پروفایل" مي‌توانيد اطلاعات خود را ويرايش كنيد. 

21- چرا نمی‌توانم آزمونی را که خودم ثبت کرده‌ام، حذف کنم؟

پس از تأیید آزمون، تعدادی از کاربران این آزمون را خریداری نموده‌اند و ممکن است در آینده باز هم نیاز به آن فایل داشته باشند. ما لازم است که این آزمون را برای همیشه در پایگاه داده نگه داریم تا نیاز کاربران را پاسخگو باشیم. از طرفی داوران گاما برای تأیید آزمون‌های شما وقت می‌گذارند و این کار طبیعتاً هزینه‌ای به همراه دارد. بنابراین حذف آزمون پس از تأیید مطلقاً مجاز نیست.

22- من چند مورد سوال و فايل از سايت شما خريد كرده ام، آنها را كجا می‌توانم پيدا كنم؟

خريدها و پرداخت‌هاي شما همگي در صفحه "امور مالی / گزارش پرداخت‌ها" قابل مشاهده است. در اين صفحه خريدهاي شما بر اساس اولويت ليست شده اندد. شما مي‌توانيد با كليك بر روي عنوان سوالي كه دانلود كرده‌ايد، مجدد آن را دريافت كنيد. توجه داشته باشيد هزينه اي براي اين منظور كسر نمي‌گردد.

23- من محصولي را سفارش داده ام ولي هنوز به دستم نرسيده است؟

آخرين وضعيت سفارش شما در "امور مالی / گزارش پرداخت‌ها" قابل مشاهده است. در صورتي كه وضعيت "ارسال شده" است لطفا به توضيحات آن دقت نماييد در صورتي كه كد رهگيري ثبت شده شما مي‌توانيد از طريق سايت پست آن را پيگيري كنيد. ممكن است بين (3 تا 10 روز ) بعد از تغيير وضعيت به دست شما برسد. 

استفاده از امكانات سايت:

1- سوالي مدت هاست ذهن مرا به خود مشغول كرده، آيا شما معلم خاصي را میتوانيد به من معرفي كنيد تا بتوانم سوالاتم را از او بپرسم؟

شما مي‌توانيد با زدن گزينه "پرسش و پاسخ" در پروفايل كاربري خود يا وارد شدن به سيستم پرسش و پاسخ درسي  و سپس "ثبت پرسش جديد" سوال خود را به دقت وارد نموده و بعد از انتخاب (مقطع،پايه، رشته و درس) آن را ثبت نماييد. سوالات شما پس از بررسي توسط مدير سايت تاييد ميشوند. به زودي يكي از دبيران و كاربران به سوال شما پاسخ خواهند داد.

2- من میخواهم پاسخ يك سوال را بدهم بايد چه كار كنم؟

شما مي‌توانيد با ورود با سامانه پرسش و پاسخ درسي سوالات را بخوانيد و با كليك بر روي گزينه "ارسال پاسخ" پاسخ خود را براي سوال ارسال كنيد.

3- از پاسخ سوالي خوشم آمد میخواهم از پاسخ دهنده تشكر كنم بايد چه كار كنم؟ مي‌توانم يك پاسخ ارسال كنم و تشكر كنم؟

خير- نيازي به اين كار نيست شما مي‌توانيد با كليك كردن بر روي يكي از گزينه‌هاي (+ و -) در كنار نام پاسخ دهنده از وي تشكر كنيد و به امتيازاتش در گاما اضافه كنيد.

4- چگونه مي‌توانم سوالاتي را كه محبوبيت بيشتري دارند را پيدا كنم و از كجا بدانم پاسخ دارد يا نه؟

هر كاربر مي‌تواند علاوه بر امتيازي به كه به پاسخ مي‌دهد، امتيازي به سوالات نيز بدهد. عدد 11 ميزان امتيازات يك سوال و عدد 4 ميزان پاسخ‌هاي ارسالي به آن سوال را مشخص مي‌كند.

5- چگونه مي‌توانم مطمئن شوم كه پاسخ سوال درست است؟

تلاش ما بر اين است كه كاربر را به مقصود نهايي برسانيم. پاسخ‌هاي ارسالي بر اساس امتيازاتي كه به آنها تعلق گرفته از بالا به پايين قرار مي‌گيرند و در برخي موارد نيز يك پاسخ به عنوان پاسخ صحيح با علامت تيك سبز مشخص مي‌شود.

 

خرید از فروشگاه و نحوه ارسال کالا:

1- روند ثبت و پرداخت به چه صورت است؟

سفارش محصولات هم به صورت آنلاین و هم تلفنی قابل انجام است. در صورتیکه سفارش شما تکی است تنها راه طی پروسه ثبت سفارش و پرداخت آنلاین است. اما اگر دبیر و یا مدیر مدرسه هستید می‌توانید با تماس با همکاران ما از حداکثر تخفیف بهره مند شوید.

2- روند نحوه ارسال و هزینه با چه کسی است؟

هزینه ارسال محصولات در سفارشات بر عهده مشتریان است.
امکان دارد گاما در زمان های مختلف و بنا به صلاحدید طرح های ارسال رایگان داشته باشد که از طریق کانال تلگرام اطلاع رسانی خواهد نمود.

3- چند روز طول می کشد سفارش به دستم برسد؟

سفارشات تکی و قابل حمل از طریق شرکت پست به صورت سفارشی و یا پیشتاز ارسال خواهند شد و بسته به موقعیت جغرافیایی بین ۲ تا ۵ روز کاری طول می کشد تا به دست شما برسد.
سفارشاتی که وزن مرسوله از حد متعارف خارج شود از طریق باربری و در غیر اینصورت با اتوبوس برای شما ارسال خواهد شد. سفارشات به این طریق نهایتا طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت به دست شما خواهد رسید.

4- من مسؤل فروش یک انتشارات هستم چطور می توانیم کتاب هایمان را در گاما عرضه کنیم؟​

برای عرضه کالا در گاما لازم است درخواست خود را از طریق ایمیل info@gama.ir و یا تماس با واحد پشتیبانی گاما اطلاع دهید تا راهنمایی بیشتر در این زمینه انجام شود.

 

 

 

درصورت داشتن هر  گونه سئوال ديگري خوش حال مي‌شويم مشكلتان را حل كنيم.

 

 

شماره تماس: 36651460 - 031