گاما رو نصب کن!
پربازدیدها: #{{ tag.title }}
کاربران گرامی قبل از ارسال پیام و یا تماس سوالات و پاسخهای مربوط به هر کدام را به دقت بخوانید.
وب سایت گاما، سامانه جامعی برای اشتراک و انتشار محتواهای آموزشی معلمان عزیز در سراسر ایران سرافراز فراهم نموده است. در این وب سایت، معلمان گرامی میتوانند نمونه سوالات امتحانی و محتوای آموزشی طراحی شده توسط خود را با دانشآموزان، مدارس و سایر همکاران فرهنگی به اشتراک بگذارند. به منظور دسترسی عمومی در سطح سازمان آموزش و پرورش کشور به توان علمی و آموزشی معلمان محترم و توسعه عدالت آموزشی در سطح کشور بیشتر خدمات این سامانه رایگان است. با این حال برای حمایت از دبیران زحمتکش و ایجاد انگیزه برای مشارکت فعال در تولید محتوای گنجینه آموزشی فقط در صورت تمایل، کاربران میتوانند حساب اعتباری خود را شارژ نمایند و متناسب با شارژ خود از خدمات سامانه استفاده نمایند. گاما دارای مجوز نشر دیجیتال از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و کلیه فعالیتهای آن منطبق بر قوانین مرتبط با مؤسسات فرهنگی است.
2-چه امتیازاتی برای دبیران عضو گاما در نظر گرفته شده است؟
دبیران گرامی در همه مقاطع تحصیلی آموزش و پرورش میتوانند با وارد کردن اطلاعات به عضویت گاما در آیند. با عضویت در این پرتال، یک پروفایل اختصاصی در اختیار معلمان عزیز قرار میگیرد که امکانات متعددی را برای آنها فراهم نموده است.
ثبت نمونه سوال امتحانی: در این قسمت هر دبیری میتواند نسبت به ثبت آزمونهای خود اقدام نماید. منظور از آزمون هر نوع نمونه سوال مستمر، آزمون نوبت اول، آزمون نوبت دوم، آزمونهای پایانی، آزمونهای درس به درس، مسابقات علمی، آزمونهای تستی و ... میباشد. پیشنهاد میگردد دبیران محترم حتیالامکان فایل word آزمون و فایل پاسخنامه آزمون خود را نیز ثبت کنند.
ثبت محتواهای آموزشی: در این بخش امکان اضافه کردن فایلهای آموزشی در قالبهای ویدیوئی، پاورپوینت، اپلیکیشن اندروید، برنامههای ویندوز، pdf و ... وجود دارد.
ثبت پرسش و پاسخ: در این بخش دبیران محترم میتوانند به سوالات درسی یا مشاوهای دانشآموزان و سایر همکاران پاسخ دهند و یا سؤالات مورد نظر خود را برای تقویت روشهای تدریس خود مطرح کنند تا سایر کاربران پاسخ دهند.
ثبت تست و ایجاد آزمون آنلاین: در این بخش دبیران میتوانند سؤالهای تستی طراحی کنند و از آنها آزمون الکترونیکی آنلاین بسازند تا دانش آموزان در این آزمونها شرکت نمایند.
سامانه هوشمند تدریس خصوصی: دبیران محترم میتوانند با تکمیل اطلاعات هویتی و سوابق تدریس خود، آمادگی خود را برای برگزاری کلاسهای خصوصی اعلام نمایند. در این سامانه دبیران در معرض نمایش قرار میگیرند و ارتباط بین مشتریان کلاسهای خصوصی و دبیر از طریق سامانه برقرار میگردد. تعرفه کلاس خصوصی توسط سامانه دریافت میگردد و کارمزدی حدود 5% از آن سهم گاما و 95% دیگر به دبیر مربوطه پرداخت میگردد.
صفحه عمومی: دبیران محترم میتوانند آدرس صفحه عمومی خود در وب سایت گاما را در اختیار دانشآموزان قرار دهند و دانشآموزان از طریق این آدرس به صفحه عمومی دبیر دسترسی پیدا میکنند. همچنین هر کاربر با جستجوی پیشرفته در لیست دبیران میتواند به صفحه عمومی دبیر خاصی دسترسی داشته باشد.
1-2- چند درصد از مبلغ فروش هر فایل به دبیر تعلق میگیرد؟ مطابق جدول حق تالیف محاسبه میشود.
2-2- آیا سهم دبیر کم نیست؟ توجه داشته باشید که وب سایت گاما خدمات رایگان متنوعی مانند طراحی و ثبت و طبقهبندی آزمونهای آنلاین و درسنامه آموزشی کلیۀ دروس مدرسه را برای حمایت از دانشآموزان و تحقق عدالت آموزشی انجام میدهد. این کار طبیعتاً هزینههای زیادی به همراه دارد. نگهداری، پشتیبانی و بهینهسازی سایت هم به هزینهها میافزایند. بنابراین برای ادارۀ مناسب امور در حال حاضر اختصاص درصد بیشتری به دبیر امکانپذیر نیست. دقت نمایید که تنوع خدمات سایت به افزایش بازدید از آن منجر میشود و به صورت غیر مستقیم در افزایش تعداد دانلود فایلهای دبیران مؤثر است.
3-2- آیا میتوانم فایلهای خود را پس از تایید، حذف کنم؟ بررسی و تایید فایلها مستلزم صرف هزینههای کارشناسی برای این منظور است و همچنین پس از تایید هر فایل امکان دانلود آن توسط کاربران وجود دارد. فایلهایی که توسط کاربران دانلود میشود، در پنل آنها آرشیو میشود تا در صورت نیاز بعداً نیز بتوانند از آنها استفاده کنند. بنابراین اجازۀ حذف به هیچ محتوایی پس از تایید به کاربر داده نمیشود.
3- مدیران و معاونت های آموزشی و پرورشی مدارس چگونه میتوانند در سایت ثبت نام کنند؟
فرآیند ثبت نام بسیار ساده است و پس از کلیک روی کلید ثبت نام و وارد کردن شماره موبایل و رمز عبور دلخواه شما، یک کد فعالسازی برای شما پیامک میشود. با وارد کردن کد فعالسازی و سپس انتخاب رمز عبور دلخواه در سایت عضو میشود. برای استفاده بهتر از خدمات سایت، نوع کاربری خود را “دبیر” انتخاب کنید.
4- چه امکاناتی در اختیار دانش آموزان عضو گاما قرار می گیرد؟
5- چگونه خدمات وب سایت گاما در اختیار کاربران عضو یا سایر مخاطبان قرار میگیرد؟
بسیاری از امکانات وب سایت گاما مانند عضویت در سایت، دانلود برخی نمونه سوالات امتحانی، ثبت نمونه سوال، شرکت در آزمونهای آنلاین و ... برای کلیه بازدید کنندگان از سایت به صورت رایگان قابل استفاده است. دبیران و مدارس با تکمیل فرم عضویت و ثبت نام در سایت میتوانند به جمع اعضاء بپیوندند و با توجه به نوع عضویت خود از امکانات آموزشی بسیار متنوع بهرهمند شوند.
6- من یک وبلاگ شخصی دارم که نمونه سوالات خود و سایر همکاران را در آن قرار می دهم. در چنین شرایطی چه لزومی وجود دارد که از وب سایت گاما برای نمایش و انتشار نمونه سوالات خود استفاده نمایم؟
وب سایت گاما دارای سرور اختصاصی با سرعت و پهنای باند بالاست که با ضریب اطمینان بالایی نمونه سوالات شما را بدون استفاده از لینکهای کمکی در اختیار کاربران قرار میدهد. ضمن اینکه شما با عضویت در این سایت در یک رقابت سالم علمی با سایر همکاران فرهنگی قرار می گیرید و کسب درآمد منطقی از محل فعالیت علمی و آموزشی شما در سایت نیز محقق میگردد. بنابراین شما میتوانید با حفظ وبلاگ یا وب سایت شخصی خود، بدون اینکه هزینهای برای خرید هاست انجام دهید یا از هاستهای رایگان (غیر مطمئن و مملو از تبلیغات) استفاده کنید، فایلهای خود را در پروفایل اختصاصی خود در گاما ثبت نمایید و لینک مربوط به صفحه آن فایل را در وبلاگ یا وب سایت خود استفاده نمایید و از این طریق درآمد کسب کنید.
مجموعه کاملی از نیازهای آموزشی دانش آموزان و دبیران مانند سامانههای پیشرفتۀ آزمون آنلاین، پرسش و پاسخ، مدرسه یاب، درسنامه و تدریس خصوصی شرایط بسیار مناسبی را برای توسعۀ فعالیتهای آموزشی شما و کسب درآمد بیشتر فراهم مینماید.
1- آیا برای دانلود سوال یا بازدید از صفحات شخصی دبیران و مدارس باید حتماً در سایت ثبت نام کرده باشم؟
خیر، بسیاری از امکانات سایت برای هر بازدید کنندهی مهمانی نیز قابل استفاده است. با این حال دریافت و دانلود برخی از مجموعه نمونه سوالات و محتواها مستلزم ثبت نام و پرداخت هزینه است.
2- چگونه میتوانم یک صفحه شخصی در وب سایت گاما ایجاد نمایم؟
هر شخصی میتواند با ورود به وب سایت به سادگی مراحل ثبت نام در سایت را پیگیری نماید و به عضویت وب سایت درآید. اعضایی که به عنوان کاربر دبیر عضو میشوند دارای یک پروفایل اختصاصی خواهند بود. با این حال میتوانید از هر شخص آشنا به اینترنت یا کارشناس فناوری مدرسه خود کمک بگیرید.
3- کاربران سایت به چه امکاناتی دسترسی دارند ؟
کاربران سایت به 4 دسته طبقه بندی میگردند:
داوران: عضویت این کاربران توسط مدیر سایت صورت میگیرد و دسترسی آزاد برای عضویت به عنوان داور وجود ندارد. هر داور در گروه تخصصی خود نسبت به ارزیابی محتواهای ثبت شده توسط دبیران و بررسی گزارشهای خطای ارسالی توسط کاربران اقدام میکند.
دبیران: هر یک از دبیران محترم (یا طراحان سوال و دانشجویان علاقمند به تدریس خصوصی) میتوانند به عنوان کاربر دبیر عضو شوند. دبیران پس از عضویت میتوانند نسبت به ثبت سوالات طراحی شده توسط خود یا دیگران اقدام نمایند. همچنین دبیران محترم میتوانند با تکمیل اطلاعات پروفایل خود نسبت به معرفی توانمدیهای خود اقدام نمایند. فایلهای کمک آموزشی و تکالیف خانگی را برای دسترسی دانشآموزان به اشتراک بگذارند.
دانش آموزان: هر دانش آموز برای خرید سوالات ویژه (غیر رایگان) و شرکت در آزمونهای آنلاین رایگان باید به عنوان کاربر دانش آموزی در سامانه عضو گردد. با شارژ حساب اعتباری، امکان دانلود محتواهای غیر رایگان برای دانش آموزان فراهم میشود.
مهمان: هر کاربری قبل از عضویت در سایت، یک بازدید کننده مهمان محسوب میگردد و به کلیه امکانات رایگان سایت دسترسی دارد. امکاناتی از قبیل دانلود فایل آزمونهای رایگان، دسترسی به صفحۀ دبیران، جستجو در سامانههای مختلف سایت، استفاده از درسنامههای آموزشی، استفاده از سامانه مدرسه یاب و ...
4- ثبت نام و عضویت در وب سایت گاما چگونه انجام میشود؟
گام اول:شماره تلفن همراه یا ایمیل معتبری وارد کنید.
گام دوم: کد فعاسازی برای تأیید هویت شما به شماره تلفن همراه یا ایمیل شما ارسال میشود. کد را در محل مربوطه وارد نمایید.
گام سوم: با توجه به نوع نیاز خود یکی از سطوح عضویت که شامل دانش آموز یا دبیر میباشد را انتخاب نمایید. در صورتی که شما به هر دلیلی نیاز به عضویت در بیش از یک سطح کاربری دارید، به ازای هر سطح باید یکبار با نام کاربریهای متفاوت ثبت نام کنید.
گام چهارم: پروفایل خود را کامل کنید.
گام پنجم: برای دریافت و دانلود محتواهایی که رایگان نیست، باید ابتدا کیف پول اعتباری خود را در سایت شارژ نمایید. تا سقف شارژ خود میتوانید از سایت خرید انجام دهید.
5- با وجود اینکه قبلاً حسابم را فعال کردهام سیستم مینویسید "این حساب هنوز فعال نشده است"؟
در صورتی که شما در هنگام ثبت نام ایمیل وارد نکرده و فقط شماره تلفن همراه خود را تایید کرده اید، احتمالاً حساب شما به دلیل رعایت نکردن قوانین سایت مسدود شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر با ایمیل info@gama.ir ارتباط برقرار کنید.
این پیغام برای کاربرانی که ایمیل خود را تایید نکرده باشند نیز نمایش داده میشود که میبایست نسبت به فعالسازی آن اقدام نمایند.
6- رمز عبور خود را فراموش کرده ام باید چه کار کنم؟
برای این کار بر روی دکمه ورود در گوشه سمت راست کلیک کنید. با زدن دکمه «رمز عبور خود را فراموش کردید؟ بازیابی کنید.» و وارد کردن آدرس ایمیل یا شماره همراه، کد بازیابی را دریافت کنید. (در ایمیل حتماً صندوق اسپمها را چک کنید) در صورتی که آدرس ایمیل نادرستی وارد کرده اید با شماره همراهی که هنگام ثبت نام وارد کرده و سپس تایید نموده اید با پشتیبانی گاما تماس بگیرید تا رمز عبور جدید برای شما ارسال شود.
7- آیا هر کاربر میتواند بیش از یکبار در وب سایت گاما عضو شود؟
بله، عضویت کاربران بر اساس آدرس ایمیل یا شماره موبایل تشخیص داده میشود و بنابراین با آدرس ایمیل ها و شمارههای متفاوت میتوانید، چندین بار عضو شوید.
البته توجه داشته باشید با توجه به ip آدرس شما در هنگام ثبت نام در صورتی که سیستم تشخیص دهد کاربری قصد سوء استفاده از این امکان را دارد اجازه ثبت نام داده نخواهد شد.
هر زمانی تشخیص داده شود که کاربری از ایجاد اکانتهای متعدد قصد سوء استفاده دارد کلیه حسابهای متعلق به وی مسدود خواهد شد.
8- حداکثر تعداد نمونه سوال ها و محتوای الکترونیکی که می توانم ثبت کنم، چقدر است؟
هر عضوی که بعنوان دبیر ثبت نام کرده باشد میتواند به تعداد دلخواهی آزمون ثبت نماید و هیچ محدودیتی در این زمینه وجود ندارد. هر چه میزان فعالیت دبیر در سایت بیشتر باشد، درآمد او در سایت افزایش می یابد. البته توجه به نیاز سایت در برخی موارد میتواند منجر به افزایش درآمدزایی شود.
9- نحوه پرداخت یا شارژ حساب اعتباری چگونه است؟
شارژ حساب اعتباری در حال حاضر فقط از طریق درگاه پرداخت اینترنتی و به صورت آنلاین انجام میشود. درگاه پرداخت، همۀ کارتهای بانکی عضو شتاب را پوشش میدهد و از امنیت بالایی برخوردار است. برای این منظور باید رمز دوم کارت بانکی خود را داشته باشید. گاما در زمینه پرداخت آنلاین توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت (نماد اعتماد الکترونیکی) احراز هویت شده است.
10- من مبلغ شارژ را به اشتباه انتخاب کرده ام؟ چه کاری انجام دهم؟
مطابق قوانین سایت در حال حاضر امکان برگشت وجه مقدور نیست. لطفاً در انتخاب مبلغ دقت نمایید.
11- موجودی کیف پول و درآمد در پروفایل دبیران گاما چه معنایی دارد؟
درآمد: مجموع درآمد حاصل از فعالیتهای دبیران در سایت است. مبلغ درآمد قابل انتقال به شماره شبای ثبت شده شما در سایت است. این امکان فقط برای دبیران وجود دارد.
موجودی کیف پول: مبلغ اعتبار شما است که با آن میتوانید از گاما خرید کنید. این اعتبار از طریق پرداخت از درگاه بانک، یا درآمد دبیران یا هدیۀ گاما قابل افزایش است.
12- آیا میتوان موجودی حساب را به اعتبار برای خرید تبدیل کرد؟
بله. دبیران محترم میتوانید پس از زدن دکمه "شارژ حساب" و انتخاب یکی از بسته ها و سپس انتخاب "پرداخت از درآمد گاما" مبلغ مورد نظر را از موجودی حساب خود به اعتبارتان اضافه کنید.
13- من قصد دارم درآمدم را برداشت کنم، باید چه کارهایی انجام دهم؟
حداقل مبلغ برای تسویه حساب دبیران همکار مبلغ 100 هزار تومان است. شما وارد صفحه "درخواست تسویه حساب" شده و اطلاعات حساب خود (شامل: نام بانک، شماره شبا و شماره کارت) را به صورت کامل وارد کنید. سپس میتوانید مبلغ مورد نظر خود را وارد کرده و درخواست تسویه دهید. درخواست شما ثبت شده و پس از بررسی توسط واحد مالی، تسویه حساب انجام خواهد شد. تسویه حساب در ساعت 8 صبح روزهای یکشنبه هر هفته انجام میشود.
14- تکمیل کردن پروفایل چه فایده ای دارد؟
کامل کردن پروفایل باعث میشود که سامانه به صورت هوشمند شما را زودتر به هدفتان نزدیک نماید. برای نمونه در صورتی که یک دانشآموز پایه و مقطع تحصیلیاش را مشخص کرده باشد گاما پیشنهادهای سادهتری را ارائه میدهد. یا اگر یک دبیر اطلاعاتش را کامل کرده باشد ضمن اینکه تعدادی از آنها در صفحه اختصاصیاش نمایش داده میشود ما نیز میتوانیم پیشنهادی منطقی و هوشمند به وی ارائه دهیم.
15- سوالی را ثبت کردهام وضعیت آن "بررسی نشده" است، این کلمه چه معنایی دارد؟
سوال پس از ثبت امکان دارد با چند وضعیت مواجه شود.
بررسی نشده: سوالات پس از ثبت یا ویرایش در این حالت قرار میگیرند. در این وضعیت شما باید منتظر بمانید تا یکی از داوران مرتبط با آن سوال پس از بررسی وضعیت جدیدی را ثبت نماید.
تایید شده: پس از بررسی سوال توسط داوران در صورتی که مشکلی وجود نداشته باشد، فایل یک امتیاز بین (A-D) گرفته و قیمت گذاری میشود. از این به بعد این سوال در لیست سوالات سایت نمایش داده خواهد شد.
رد شده: این احتمال وجود دارد که پس از بررسی مشخص شود که این سوال قبلاً در سایت ثبت شده است یا اینکه دارای کیفیت لازم نمیباشد، در این صورت داوران این وضعیت را برای سوال تعیین میکنند.
پیام دار: در برخی موارد سوالات دارای ایرادات نگارشی، محتوایی و... به صورت جزئی است که جهت ویرایش به کاربر ارجاع داده میشود. شما باید پیامهای ارسال شده را به دقت بخوانید.
غیر فعال:در صورتی که فایلی که شما بارگزاری کردهاید در حال حاضر از نظر مطابقت با کتاب درسی و یا نکات دیگر مشکل دارد در این حالت قرار میگیرند.
حذف شده: در برخی موارد سوء استفاده توسط افرادی از سوالات فرد دیگر بدون اجازه او انجام میشود که در این صورت مدیر بنا به درخواست فرد ثالث اقدام به حذف مستقیم فایل مینماید.
16- من قصد دارم تعدادی سوال و محتوای آموزشی در سایت شما بگذارم باید چه کار کنم؟
راهنمای کامل در این زمینه در صفحه "راهنمای کاربری دبیران" گذاشته شده است.
17- من موقع ثبت نام اطلاعاتم را به لاتین وارد کرده ام و حالا پس از ثبت سوال و نمایش آن در صفحه اصلی میخواهم فارسی باشد باید چه کار کنم؟
با استفاده از دکمه "حساب کاربری > تکمیل پروفایل" میتوانید اطلاعات خود را ویرایش کنید.
18- چرا نمیتوانم آزمونی را که خودم ثبت کردهام، حذف کنم؟
پس از تأیید آزمون، تعدادی از کاربران این آزمون را خریداری نمودهاند و ممکن است در آینده باز هم نیاز به آن فایل داشته باشند. ما لازم است که این آزمون را برای همیشه در پایگاه داده نگه داریم تا نیاز کاربران را پاسخگو باشیم. از طرفی داوران گاما برای تأیید آزمونهای شما وقت میگذارند و این کار طبیعتاً هزینهای به همراه دارد. بنابراین حذف آزمون پس از تأیید مطلقاً مجاز نیست.
19- من چند مورد سوال و فایل از سایت شما خرید کردهام، آنها را کجا میتوانم پیدا کنم؟
خریدها و پرداختهای شما همگی در صفحه "امور مالی > گزارش پرداختها" قابل مشاهده است. در این صفحه خریدهای شما بر اساس اولویت لیست شده اندد. شما میتوانید با کلیک بر روی عنوان سوالی که دانلود کردهاید، مجدد آن را دریافت کنید. توجه داشته باشید هزینه ای برای این منظور کسر نمیگردد.
20- من محصولی را سفارش داده ام ولی هنوز به دستم نرسیده است؟
آخرین وضعیت سفارش شما در "امور مالی > گزارش پرداختها" قابل مشاهده است. در صورتی که وضعیت "ارسال شده" است لطفا به توضیحات آن دقت نمایید در صورتی که کد رهگیری ثبت شده شما میتوانید از طریق سایت پست آن را پیگیری کنید. ممکن است بین (3 تا 10 روز) بعد از تغییر وضعیت به دست شما برسد.
1- سوالی مدت هاست ذهن مرا به خود مشغول کرده، آیا شما معلم خاصی را میتوانید به من معرفی کنید تا بتوانم سوالاتم را از او بپرسم؟
شما میتوانید با زدن گزینه "پرسش و پاسخ" در پروفایل کاربری خود یا وارد شدن به سیستم پرسش و پاسخ درسی و سپس "ثبت پرسش جدید" سوال خود را به دقت وارد نموده و بعد از انتخاب (مقطع،پایه، رشته و درس) آن را ثبت نمایید. سوالات شما پس از بررسی توسط مدیر سایت تایید میشوند. به زودی یکی از دبیران و کاربران به سوال شما پاسخ خواهند داد.
2- من میخواهم پاسخ یک سوال را بدهم باید چه کار کنم؟
شما میتوانید با ورود با سامانه پرسش و پاسخ درسی سوالات را بخوانید و با کلیک بر روی گزینه "ارسال پاسخ" پاسخ خود را برای سوال ارسال کنید.
3- از پاسخ سوالی خوشم آمد میخواهم از پاسخ دهنده تشکر کنم باید چه کار کنم؟ میتوانم یک پاسخ ارسال کنم و تشکر کنم؟
خیر- نیازی به این کار نیست شما میتوانید با کلیک کردن بر روی یکی از گزینههای (+ و -) در کنار نام پاسخ دهنده از وی تشکر کنید و به امتیازاتش در گاما اضافه کنید.
4- چگونه میتوانم سوالاتی را که محبوبیت بیشتری دارند را پیدا کنم و از کجا بدانم پاسخ دارد یا نه؟
هر کاربر میتواند علاوه بر امتیازی به که به پاسخ میدهد، امتیازی به سوالات نیز بدهد. عدد 11 میزان امتیازات یک سوال و عدد 4 میزان پاسخهای ارسالی به آن سوال را مشخص میکند.
5- چگونه میتوانم مطمئن شوم که پاسخ سوال درست است؟
تلاش ما بر این است که کاربر را به مقصود نهایی برسانیم. پاسخهای ارسالی بر اساس امتیازاتی که به آنها تعلق گرفته از بالا به پایین قرار میگیرند و در برخی موارد نیز یک پاسخ به عنوان پاسخ صحیح با علامت تیک سبز مشخص میشود.
6- چرا پرسشهای ارسالی من تایید نمیشود؟
توجه داشته باشید برخی پرسشها ممکن است قبلا در سایت ثبت شده باشد یا با شرایط ارسال پرسش در سایت همخوانی نداشته باشد، در این صورت ممکن است کارشناس ارزیابی پرسش شما را تایید نکند. شرایط ثبت پرسش در لینک ثبت شده است. در ضمن به پیام دریافتی از کارشناس دقت کنید.
7- چگونه میتوانم پرسشهای از قبل مطرح شده را پیدا کنم؟
1- شما میتوانید در سرویس پرسش و پاسخ با فیلتر کردن مقطع، پایه، درس و مبحث مربوط به پرسش خود موارد مشابه را مشاهده کنید.
2- ساده ترین راه حل برای یافتن موارد تکراری جستجوی آن در گوگل به صورت «کلیک کنید» است. به جای عبارت «عنوان پرسش» پرسش خود را وارد کنید. با این کار تمامی محتواهای مرتبط با آن برای شما نمایش داده خواهد شد.
8- امتیاز در پرسش و پاسخ چه کاربردی دارد؟
امتیازات در این بخش فقط نشان دهنده اعتبار پاسخدهنده به سؤال است و کاربردهایی مانند تبدیل به شارژ کیف پول و... برای آن در نظر گرفته نشده است.
1- هزینه استفاده از سرویس چقدر است؟
در حال حاضر گاما بابت برگزاری آزمونهای آنلاین در سایت و همچنین شرکت کاربران در آزمونهای فوق هزینهای دریافت نمیکند.
2- چگونه میتوانم نتایج دانشآموزانم را مشاهده کنم؟
برای مشاهده نتایج دانشآموزان میتوانید وارد صفحه آزمون آنلاین > آزمونها > شرکت کنندگان در پروفایل کاربری خود شوید. این مورد در بالا تشریح شده است.
3- امکان استفاده از بانک تست گاما فراهم نیست؟
در حال حاضر امکان استفاده از تستهای موجود در بانک تست گاما برای دبیران فراهم نیست. در تلاش هستیم تا این امکان را به زودی به نرم افزار اضافه کنیم.
4- پاسخ تشریحی سوالات را چگونه مشاهده کنم؟
برای مشاهده پاسخ سوالات در صفحه کارنامه بر روی شماره سوال مورد نظر خود کلیک کنید. در صورتی که پاسخی درج شده باشد آن را مشاهده خواهید کرد.
* توجه داشته باشید ممکن است پاسخ برخی تستها به صورت تشریحی ثبت نشده باشد.
5- تعدادی از سوالات اشکال داشت چگونه آن را گزارش دهم؟
با کلیک بر روی هر کدام از تستها در قسمت کارنامه و پس از مشاهده آن میتوانید با کلیک بر روی «گزارش خطا» که در تصویر بالا نیز مشاهده میکنید میتوانید اشکالات مربوط به آن را درج کنید تا مجددا بررسی و در صورت نیاز اصلاح شود.
6- چگونه میتوانم آزمون مورد نظر خود را پیدا کنم؟
اگر معلم برای شما لینک ارسال کرده با کلیک بر روی آن میتوانید وارد صفحه آزمون شوید. توجه داشته باشید قبلا باید عضو شده باشید تا با زدن دکمه «شروع آزمون» بتوانید وارد آن شوید.
در صورتی که تمایل دارید در آزمونهایی که برای پایه شما در سایت موجود است شرکت کنید مطابق راهنمای لینک زیر عمل کنید.
7- چرا برای شرکت در آزمون باید در سایت عضو شوم؟
برای اینکه ما بتوانیم شرکت کنندگان در یک آزمون را از هم تفکیک کنیم و بتوانیم از مواردی مانند تقلب جلوگیری کنیم نیاز به ثبت نام و احراز هویت در سایت است.
8- با وجود پایان آزمون چرا کارنامه را نمیتوانم ببینم؟
زمان شرکت در آزمون مورد نظر شما هنوز تمام نشده است.
* مثلا معلم زمان آزمون را ساعت 10 تا 11 صبح تعریف کرده است. پس تا ساعت 11 امکان مشاهده نتایج وجود ندارد.
1- روند ثبت و پرداخت به چه صورت است؟
سفارش محصولات هم به صورت آنلاین و هم تلفنی قابل انجام است. در صورتیکه سفارش شما تکی است تنها راه طی پروسه ثبت سفارش و پرداخت آنلاین است. اما اگر دبیر و یا مدیر مدرسه هستید میتوانید با تماس با همکاران ما از حداکثر تخفیف بهره مند شوید.
2- روند نحوه ارسال و هزینه با چه کسی است؟
هزینه ارسال محصولات در سفارشات بر عهده مشتریان است.
امکان دارد گاما در زمان های مختلف و بنا به صلاحدید طرح های ارسال رایگان داشته باشد که از طریق کانال تلگرام اطلاع رسانی خواهد نمود.
3- چند روز طول می کشد سفارش به دستم برسد؟
سفارشات تکی و قابل حمل از طریق شرکت پست به صورت سفارشی و یا پیشتاز ارسال خواهند شد و بسته به موقعیت جغرافیایی بین ۲ تا ۵ روز کاری طول می کشد تا به دست شما برسد.
سفارشاتی که وزن مرسوله از حد متعارف خارج شود از طریق باربری و در غیر اینصورت با اتوبوس برای شما ارسال خواهد شد. سفارشات به این طریق نهایتا طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت به دست شما خواهد رسید.
4- من مسؤل فروش یک انتشارات هستم چطور می توانیم کتاب هایمان را در گاما عرضه کنیم؟
برای عرضه کالا در گاما لازم است درخواست خود را از طریق ایمیل info@gama.ir و یا تماس با واحد پشتیبانی گاما اطلاع دهید تا راهنمایی بیشتر در این زمینه انجام شود.
1- قصد ارسال پیام به یکی از کاربران را دارم چگونه میتوانم این کار را انجام دهم؟
با مراجعه به صفحه جزئیات یکی از پرسشهای ایجاد شده در قسمت «پرسش و پاسخ» با کلیک بر روی آیکون «ارسال پیام» در زیر تصویر پروفایل کاربر پیام خصوصی خود را به او ارسال کنید.
با مراجعه به صفحه عمومی مدرسه خودتان در سایت گاما که با جستجو در قسمت مدرسه یاب در دسترس شماست میتوانید در بخش «آخرین دانش آموزان این مدرسه» با کلیک بر روی «تصویر پروفایل» پیام خصوصی خود را به دوستتان ارسال کنید.
2- کاربری با ارسال پیام برای من مزاحمت ایجاد میکند چگونه میتوانم از دست پیامهایش خلاص شوم؟
میتوانید کاربرانی که برای شما مزاحمت ایجاد مینمایند را به لیست سیاه خود اضافه کنید تا از آن پس امکان ارسال پیام به شما را نداشته باشند.
3- چگونه دریافت پیام خصوصی را غیرفعال کنم؟
در صورتی که تمایل به دریافت پیام خصوصی ندارید میتوانید امکان آن را از قسمت (حساب کاربری > تنظیمات) در پنل کاربری خود غیرفعال کنید. پس از ورود به این صفحه تیک «دریافت مستقیم پیام» را بردارید.
درصورت داشتن هر گونه سئوال دیگری خوش حال میشویم مشکلتان را حل کنیم.
شماره تماس: 91090966 - 021 داخلی 1