پرسش های متداول


 

كاربران گرامی قبل از ارسال پیام و یا تماس سوالات و پاسخ‌های مربوط به هر كدام را به دقت بخوانید.

 

چرا گاما؟

1- وب سایت گاما با چه هدفی تاسیس شده است؟

وب سایت گاما، سامانه جامعی برای اشتراک و انتشار محتواهای آموزشی معلمان عزیز در سراسر ایران سرافراز فراهم نموده است. در این وب سایت، معلمان گرامی می‌توانند نمونه سوالات امتحانی و محتوای آموزشی طراحی شده توسط خود را با دانش‌آموزان، مدارس و سایر همکاران فرهنگی به اشتراک بگذارند. به منظور دسترسی عمومی در سطح سازمان آموزش و پرورش کشور به توان علمی و آموزشی معلمان محترم و توسعه عدالت آموزشی در سطح کشور بیشتر خدمات این سامانه رایگان است. با این حال برای حمایت از دبیران زحمتکش و ایجاد انگیزه برای مشارکت فعال در تولید محتوای گنجینه آموزشی فقط در صورت تمایل، کاربران می‌توانند حساب اعتباری خود را شارژ نمایند و متناسب با شارژ خود از خدمات سامانه استفاده نمایند. گاما دارای مجوز نشر دیجیتال از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و کلیه فعالیت‌های آن منطبق بر قوانین مرتبط با مؤسسات فرهنگی است.

2-چه امتیازاتی برای دبیران عضو گاما در نظر گرفته شده است؟

دبیران گرامی در همه مقاطع تحصیلی آموزش و پرورش می‌توانند با وارد کردن اطلاعات اولیه (مانند ایمیل، کلمه عبور، نام و نام خانوادگی و تلفن همراه) به عضویت گاما در آیند. با عضویت در این پرتال، یک پروفایل اختصاصی در اختیار معلمان عزیز قرار می‌گیرد که امکانات متعددی را برای آنها فراهم نموده است.

ثبت نمونه سوال امتحانی: در این قسمت هر دبیری می‌تواند نسبت به ثبت آزمونهای خود اقدام نماید. منظور از آزمون هر نوع نمونه سوال مستمر، آزمون نوبت اول، آزمون نوبت دوم، آزمونهای پایانی، آزمونهای درس به درس، مسابقات علمی، آزمونهای تستی و ... می‌باشد. پیشنهاد می‌گردد دبیران محترم حتی‌الامکان فایل word آزمون و فایل پاسخنامه آزمون خود را نیز ثبت کنند.

ثبت محتواهای آموزشی: در این بخش امکان اضافه کردن فایل‌های آموزشی در قالب‌های ویدیوئی، پاورپوینت، اپلیکیشن اندروید، برنامه‌های ویندوز، pdf و ... وجود دارد.

ثبت پرسش و پاسخ: در این بخش دبیران محترم می‌توانند به سوالات درسی یا مشاوه‌ای دانش‌آموزان و سایر همکاران پاسخ دهند و یا سؤالات مورد نظر خود را برای تقویت روش‌های تدریس خود مطح کنند تا سایر کابران پاسخ دهند.

ثبت آزمون آنلاین: در این بخش دبیران می‌توانند سؤال‌های تستی طراحی کنند و از آنها آزمون الکترونیکی آنلاین بسازند تا دانش آموزان در این آزمونها شرکت نمایند.

سامانه هوشمند تدریس خصوصی: این سامانه به زودی راه اندازی می گردد و دبیران محترم می توانند با تکمیل اطلاعات هویتی و سوابق تدریس خود، آمادگی خود را برای برگزاری کلاس های خصوصی اعلام نمایند. در این سامانه دبیران در معرض نمایش قرار می گیرند و ارتباط بین مشتریان کلاس های خصوصی و دبیر از طریق سامانه برقرار می گردد. تعرفه کلاس خصوصی توسط سامانه دریافت می گردد و کارمزدی حدود 5% از آن سهم گاما و 95% دیگر به دبیر مربوطه پرداخت می‌گردد.

دبیران محترم می‌توانند آدرس صفحه عمومی خود در وب سایت گاما را در اختیار دانش‌آموزان قرار دهند و دانش‌آموزان از طریق این آدرس به صفحه عمومی دبیر دسترسی پیدا می‌کنند. همچنین هر کاربر با جستجوی پیشرفته در لیست دبیران می‌تواند به صفحه عمومی دبیر خاصی دسترسی داشته باشد.

-2- چند درصد از مبلغ فروش هر فایل به دبیر تعلق می‌گیرد؟ در حال حاضر 36% از قیمت فروش هر نمونه سوال امتحانی و 65% از قیمت فروش محتواهای آموزشی به دبیر تعلق می‌گیرد.

2-2- آیا سهم 36 درصدی دبیر کم نیست؟ توجه داشته باشید که وب سایت گاما خدمات رایگان متنوعی مانند طراحی و ثبت و طبقه‌بندی آزمون‌های آنلاین و وبلاگ آموزشی کلیۀ دروس مدرسه را برای حمایت از دانش‌آموزان و تحقق عدالت آموزشی انجام می‌دهد. این کار طبیعتاً هزینه‌های زیادی به همراه دارد. نگهداری، پشتبانی و بهینه‌سازی سایت هم به هزینه‌ها می‌افزایند. بنابراین برای ادارۀ مناسب امور در حال حاضر اختصاص درصد بیشتری به دبیر امکان‌پذیر نیست. دقت نمایید که تنوع خدمات سایت به افزایش بازدید از آن منجر می‌شود و به صورت غیر مستقیم در افزایش تعداد دانلود فایل‌های دبیران مؤثر است.

3-2- آیا می‌توانم فایل‌های خود را پس از تایید، حذف کنم؟ بررسی و تایید فایل‌ها مستلزم صرف هزینه‌های کارشناسی برای این منظور است و همچنین پس از تایید هر فایل امکان دانلود آن توسط کاربران وجود دارد. فایل‌هایی که توسط کاربران دانلود می‌شود، در پنل آنها آرشیو می شود تا در صورت نیاز بعداً نیز بتوانند از آنها استفاده کنند. بنابراین اجازۀ حذف به هیچ محتوایی پس از تایید به کاربر داده نمی‌شود.

3- مدیران و معاونت های آموزشی و پرورشی مدارس چگونه می‌توانند در سایت ثبت نام کنند؟

فرآیند ثبت نام بسیار ساده است و پس از کلیک روی کلید ثبت نام و وارد کردن شماره موبایل و رمز عبور دلخواه شما، یک کد فعالسازی برای شما پیامک می‌شود. با وارد کردن کد فعالسازی و سپس انتخاب رمز عبور دلخواه در سایت عضو می‌شود. برای استفاده بهتر از خدمات سایت، نوع کاربری خود را “دبیر” انتخاب کنید.

4- چه امکاناتی در اختیار دانش آموزان عضو گاما قرار می گیرد؟

  • دانلود نمونه سوالات و همۀ محتواهای آموزشی به میزان شارژ حساب اعتباری 
  • امکان مشاهده صفحه شخصی دبیر مورد علاقه یا صفحه اختصاصی مدرسه مورد نظر
  • امکان ثبت مشکلات و سوالات درسی در سیستم پرسش و پاسخ و پاسخ به مشکلات سایر دوستان
  • شرکت در آزمون‌های آنلاین متنوع گاما جهت سنجش و خودآزمایی
  • استفاده آنلاین از درسنامه های و راهنمای حل المسائل فعالیت ها و تمرین های کتاب در سامانۀ درسنامه
  • جستجوی مدرسه و دستیابی به اطلاعات ارتباطی مدارس در سامانه مدرسه یاب
  • درخواست معلم خصوصی با استفاده از سامانۀ هوشمند تدریس خصوصی

5- چگونه خدمات وب سایت گاما در اختیار کاربران عضو یا سایر مخاطبان قرار می‌گیرد؟

بسیاری از امکانات وب سایت گاما مانند عضویت در سایت، دانلود برخی نمونه سوالات امتحانی، ثبت نمونه سوال، شرکت در آزمون‌های آنلاین و ... برای کلیه بازدید کنندگان از سایت به صورت رایگان قابل استفاده است. دبیران و مدارس با تکمیل فرم عضویت و ثبت نام در سایت می‌توانند به جمع اعضاء بپیوندند و با توجه به نوع عضویت خود از امکانات آموزشی بسیار متنوع بهره‌مند شوند.

6- من یک وبلاگ شخصی دارم که نمونه سوالات خود و سایر همکاران را در آن قرار می دهم. در چنین شرایطی چه لزومی وجود دارد که از وب سایت گاما برای نمایش و انتشار نمونه سوالات خود استفاده نمایم؟

وب سایت گاما دارای سرور اختصاصی با سرعت و پهنای باند بالاست که با ضریب اطمینان بالایی نمونه سوالات شما را بدون استفاده از لینک های کمکی در اختیار کاربران قرار می دهد. ضمن اینکه شما با عضویت در این سایت در یک رقابت سالم علمی با سایر همکاران فرهنگی قرار می گیرید و کسب درآمد منطقی از محل فعالیت علمی و آموزشی شما در سایت نیز محقق می گردد.

بنابراین شما می توانید با حفظ وبلاگ یا وب سایت شخصی خود، بدون اینکه هزینه‌ای برای خرید هاست انجام دهید یا از هاست‌های رایگان (غیر مطمئن و مملو از تبلیغات) استفاده کنید، فایل های خود را در پروفایل اختصاصی خود در گاما ثبت نمایید و لینک مربوط به صفحه آن فایل را در وبلاگ یا وب سایت خود استفاده نمایید و از این طریق درآمد کسب کنید.

همچنین سامانه‌های پیشرفتۀ آزمون آنلاین، پرسش و پاسخ، مدرسه یاب، درسنامه و تدریس خصوصی شرایط بسیار مناسبی را برای توسعۀ فعالیت‌های آموزشی شما و کسب درآمد بیشتر فراهم می‌نماید.

عضویت، پروفایل كاربری و سوالات مربوط به آن:

1- آیا برای دانلود سوال یا بازدید از صفحات شخصی دبیران و مدارس باید حتماً در سایت ثبت نام کرده باشم؟

خیر، بسیاری از امکانات سایت برای هر بازدید کننده‌ی مهمانی نیز قابل استفاده است. با این حال دریافت و دانلود برخی از مجموعه نمونه سوالات و محتواها مستلزم ثبت نام و پرداخت هزینه است.

2- چگونه می‌توانم یک صفحه شخصی در وب سایت گاما ایجاد نمایم؟

هر شخصی می‌تواند با ورود به وب سایت به سادگی مراحل ثبت نام در سایت را پیگیری نماید و به عضویت وب سایت درآید. اعضایی که به عنوان کاربر دبیر عضو می‌شوند دارای یک پروفایل اختصاصی خواهند بود. با این حال می‌توانید از هر شخص آشنا به اینترنت یا کارشناس فناوری مدرسه خود کمک بگیرید.

3- کاربران سایت به چه امکاناتی دسترسی دارند ؟

کاربران سایت به 4 دسته طبقه بندی می‌گردند:

داوران: عضویت این کاربران توسط مدیر سایت صورت می‌گیرد و دسترسی آزاد برای عضویت به عنوان داور وجود ندارد. هر داور در گروه تخصصی خود نسبت به ارزیابی محتواهای ثبت شده توسط دبیران و بررسی گزارش‌های خطای ارسالی توسط کاربران اقدام می‌کند. 

دبیران: هر یک از دبیران محترم (یا طراحان سوال و دانشجویان علاقمند به تدریس خصوصی) می‌توانند به عنوان کاربر دبیر عضو شوند. دبیران پس از عضویت می‌توانند نسبت به ثبت سوالات طراحی شده توسط خود یا دیگران اقدام نمایند. همچنین دبیران محترم می‌توانند با تکمیل اطلاعات پروفایل خود نسبت به معرفی توانمدیهای خود اقدام نمایند. فایل‌های کمک آموزشی و تکالیف خانگی را برای دسترسی دانش‌آموزان به اشتراک بگذارند.

دانش آموزان: هر دانش آموز برای خرید سوالات ویژه (غیر رایگان) و شرکت در آزمون‌های آنلاین رایگان باید به عنوان کاربر دانش آموزی در سامانه عضو گردد. با شارژ حساب اعتباری، امکان دانلود محتواهای ویژه برای دانش آموزان فراهم می شود.

مهمان: هر کاربری قبل از عضویت در سایت،یک بازدید کننده مهمان محسوب می‌گردد و به کلیه امکانات رایگان سایت دسترسی دارد. امکاناتی از قبیل دانلود فایل آزمونها، دسترسی به صفحۀ دبیران، جستجو در سامانه‌های مختلف سایت، استفاده از درسنامه‌های آموزشی، استفاده از سامانه مدرسه یاب و ...

4-  ثبت نام و عضویت در  وب سایت گاما چگونه انجام می‌شود؟

گام اول: شماره تلفن همراه یا ایمیل معتبری وارد کنید.

گام دوم: کد فعاسازی برای تأیید هویت شما به شماره تلفن همراه یا ایمیل شما ارسال می‌شود.  کد را در محل مربوطه وارد نمایید.

گام سوم:  با توجه به نوع نیاز خود یکی از سطوح عضویت که شامل دانش آموز یا دبیر می‌باشد را انتخاب نمایید. در صورتی که شما به هر دلیلی نیاز به عضویت در بیش از یک سطح کاربری دارید، به ازای هر سطح باید یک‌بار با نام کاربری‌های متفاوت ثبت نام کنید.

گام چهارم: پروفایل خود را کامل کنید.

گام پنجم: برای دریافت و دانلود محتواهایی که رایگان نیست، باید ابتدا کیف پول اعتباری خود را در سایت شارژ نمایید. تا سقف شارژ خود می توانید از سایت خرید انجام دهید.

5- با وجود اینكه قبلاً حسابم را فعال كرده‌ام سیستم می‌نویسید "این حساب هنوز فعال نشده است"؟

در صورتی که شما در هنگام ثبت نام ایمیل وارد نکرده و فقط شماره تلفن همراه خود را تایید کرده اید، احتمالاً حساب شما به دلیل رعایت نكردن قوانین سایت مسدود شده است. برای كسب اطلاعات بیشتر با ایمیل info@gama.ir ارتباط برقرار کنید.

این پیغام برای كاربرانی كه ایمیل خود را تایید نكرده باشند نیز نمایش داده می‌شود كه می‌بایست نسبت به فعالسازی آن اقدام نمایند.

6- رمز عبور خود را فراموش كرده ام باید چه كار كنم؟

برای این كار بر روی دکمه ورود در گوشه سمت راست کلیک کنید. با زدن دکمه «رمز عبور خود را فراموش کردید؟ بازیابی کنید.» و وارد كردن آدرس ایمیل یا شماره همراه، کد بازیابی را دریافت كنید. (در ایمیل حتماً صندوق اسپم‌ها را چك كنید) در صورتی كه آدرس ایمیل نادرستی وارد كرده اید با شماره همراهی كه هنگام ثبت نام وارد كرده و سپس تایید نموده اید با پشتیبانی گاما تماس بگیرید تا رمز عبور جدید برای شما ارسال شود.

7- آیا هر کاربر میتواند بیش از یکبار در وب سایت گاما عضو شود؟

بله، عضویت کاربران بر اساس  آدرس ایمیل یا شماره موبایل تشخیص داده می‌شود و بنابراین با آدرس ایمیل ها و شماره های متفاوت می‌توانید، چندین بار عضو شوید.

البته توجه داشته باشید با توجه به ip آدرس شما در هنگام ثبت نام در صورتی که سیستم تشخیص دهد کاربری قصد سوء استفاده از این امکان را دارد اجازه ثبت نام داده نخواهد شد.

هر زمانی تشخیص داده شود که کاربری از ایجاد اکانت‌های متعدد قصد سوء استفاده دارد کلیه حساب‌های متعلق به وی مسدود خواهد شد.

8- حداکثر تعداد نمونه سوال ها و محتوای الکترونیکی که می توانم ثبت کنم، چقدر است؟

هر عضوی که بعنوان دبیر ثبت نام کرده باشد می‌تواند به تعداد دلخواهی آزمون ثبت نماید و هیچ محدودیتی در این زمینه وجود ندارد. هر چه میزان فعالیت دبیر در سایت بیشتر باشد، درآمد او در سایت افزایش می یابد. البته توجه به نیاز سایت در برخی موارد می‌تواند منجر به افزایش درآمدزایی شود.

9- نحوه پرداخت یا شارژ حساب اعتباری چگونه است؟

شارژ حساب اعتباری در حال حاضر فقط از طریق درگاه پرداخت اینترنتی و به صورت آنلاین انجام می شود. درگاه پرداخت، همۀ کارت های بانکی عضو شتاب را پوشش می‌دهد و از امنیت بالایی برخوردار است. برای این منظور باید رمز دوم کارت بانکی خود را داشته باشید. گاما در زمینه پرداخت آنلاین توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت (نماد اعتماد الکترونیکی) احراز هویت شده است.

10- من مبلغ شارژ را به اشتباه انتخاب كرده ام؟ چه كاری انجام دهم؟

در حال حاضر امكان برگشت وجه مقدور نمی باشد. لطفاً در انتخاب مبلغ دقت نمایید.

11- موجودی و اعتبار در پروفایل دبیران گاما چه معنایی دارد؟

درآمد: درآمد حاصل از فعالیت‌های دبیران در سایت است. مبلغ درآمد قابل برداشت شما در گاما می‌باشد. این امکان فقط برای دبیران وجود دارد.

موجودی کیف پول: مبلغ اعتبار شما است كه با آن می‌توانید از گاما خرید كنید. این اعتبار از طریق پرداخت از درگاه بانک، یا درآمد دبیران یا هدیۀ گاما قابل افزایش است.

12- آیا می‌توان موجودی حساب را به اعتبار برای خرید تبدیل كرد؟

بله. دبیران محترم می‌توانید پس از زدن دكمه "شارژ حساب" و انتخاب یكی از بسته ها و سپس انتخاب "پرداخت از درآمد گاما" مبلغ مورد نظر را از موجودی حساب خود به اعتبارتان اضافه كنید.

13- من قصد دارم موجودی حسابم را برداشت كنم، باید چه كارهایی انجام دهم؟

حداقل مبلغ برای تسویه حساب دبیران همکار مبلغ 40 هزار تومان است. شما وارد صفحه "درخواست تسویه حساب" شده و اطلاعات حساب خود (شامل: نام بانک، شماره شبا و شماره كارت) را به صورت كامل وارد كنید. سپس می‌توانید مبلغ مورد نظر خود را وارد كرده و درخواست تسویه دهید. درخواست شما ثبت شده و پس از بررسی توسط واحد مالی، تسویه حساب انجام خواهد شد. تسویه حساب در ساعت 8 صبح روزهای یکشنبه هر هفته انجام می‌شود. درخواست‌هایی که پس از ساعت 8 صبح روزهای یکشنبه ارسال شوند، در یکشنبه هفته بعدی رسیدگی می‌شوند.

14- تكمیل كردن پروفایل چه فایده ای دارد؟

كامل كردن پروفایل باعث می شود که سامانه به صورت هوشمند شما را زودتر به هدف تان نزدیک نماید. برای نمونه در صورتی كه یك دانش آموز پایه و مقطع تحصیلی‌اش را مشخص كرده باشد گاما پیشنهادهای ساده‌تری را ارائه می‌دهد. یا اگر یک دبیر اطلاعاتش را كامل كرده باشد ضمن اینكه تعدادی از آنها در صفحه اختصاصی اش نمایش داده می‌شود ما نیز می‌توانیم پیشنهادی منطقی و هوشمند به وی ارائه دهیم.

15- سوالی را ثبت كرده‌ام وضعیت آن "بررسی نشده" است، این كلمه چه معنایی دارد؟

سوال پس از ثبت امكان دارد با چند وضعیت مواجه شود.

بررسی نشده: سوالات پس از ثبت یا ویرایش در این حالت قرار می‌گیرند. در این وضعیت شما باید منتظر بمانید تا یكی از داوران مرتبط با آن سوال پس از بررسی وضعیت جدیدی را ثبت نماید.

تایید شده: پس از بررسی سوال توسط داوران در صورتی كه مشكلی وجود نداشته باشد، فایل یك امتیاز بین (A-D) گرفته و قیمت گذاری می‌شود. از این به بعد این سوال در لیست سوالات سایت نمایش داده خواهد شد.

رد شده: این احتمال وجود دارد كه پس از بررسی مشخص شود كه این سوال قبلاً در سایت ثبت شده است یا اینكه دارای كیفیت لازم نمی‌باشد، در این صورت داوران این وضعیت را برای سوال تعیین می‌كنند.

پیام دار: در برخی موارد سوالات دارای ایرادات نگارشی، محتوایی و... به صورت جزئی است كه جهت ویرایش به كاربر ارجاع داده می‌شود. شما باید پیام‌های ارسال شده را به دقت بخوانید.

غیر فعال: در صورتی كه فایلی كه شما بارگزاری كرده‌اید در حال حاضر از نظر مطابقت با كتاب درسی و یا نكات دیگر مشكل دارد در این حالت قرار می‌گیرند.

حذف شده: در برخی موارد سوء استفاده توسط افرادی از سوالات فرد دیگر بدون اجازه او انجام می‌شود كه در این صورت مدیر بنا به درخواست فرد ثالث اقدام به حذف مستقیم فایل می‌نماید.

16- من قصد دارم تعدادی سوال و محتوای آموزشی در سایت شما بگذارم باید چه كار كنم؟

راهنمای كامل در این زمینه در صفحه "راهنمای كاربری دبیران" گذاشته شده است.

17- من موقع ثبت نام اطلاعاتم را به لاتین وارد كرده ام و حالا پس از ثبت سوال و نمایش آن در صفحه اصلی میخواهم فارسی باشد باید چه كار كنم؟

با استفاده از دكمه "حساب کاربری / تکمیل پروفایل" می‌توانید اطلاعات خود را ویرایش كنید. 

18- چرا نمی‌توانم آزمونی را که خودم ثبت کرده‌ام، حذف کنم؟

پس از تأیید آزمون، تعدادی از کاربران این آزمون را خریداری نموده‌اند و ممکن است در آینده باز هم نیاز به آن فایل داشته باشند. ما لازم است که این آزمون را برای همیشه در پایگاه داده نگه داریم تا نیاز کاربران را پاسخگو باشیم. از طرفی داوران گاما برای تأیید آزمون‌های شما وقت می‌گذارند و این کار طبیعتاً هزینه‌ای به همراه دارد. بنابراین حذف آزمون پس از تأیید مطلقاً مجاز نیست.

19- من چند مورد سوال و فایل از سایت شما خرید كرده ام، آنها را كجا می‌توانم پیدا كنم؟

خریدها و پرداخت‌های شما همگی در صفحه "امور مالی / گزارش پرداخت‌ها" قابل مشاهده است. در این صفحه خریدهای شما بر اساس اولویت لیست شده اندد. شما می‌توانید با كلیك بر روی عنوان سوالی كه دانلود كرده‌اید، مجدد آن را دریافت كنید. توجه داشته باشید هزینه ای برای این منظور كسر نمی‌گردد.

20- من محصولی را سفارش داده ام ولی هنوز به دستم نرسیده است؟

آخرین وضعیت سفارش شما در "امور مالی / گزارش پرداخت‌ها" قابل مشاهده است. در صورتی كه وضعیت "ارسال شده" است لطفا به توضیحات آن دقت نمایید در صورتی كه كد رهگیری ثبت شده شما می‌توانید از طریق سایت پست آن را پیگیری كنید. ممكن است بین (3 تا 10 روز ) بعد از تغییر وضعیت به دست شما برسد. 

استفاده از امكانات سایت:

1- سوالی مدت هاست ذهن مرا به خود مشغول كرده، آیا شما معلم خاصی را میتوانید به من معرفی كنید تا بتوانم سوالاتم را از او بپرسم؟

شما می‌توانید با زدن گزینه "پرسش و پاسخ" در پروفایل كاربری خود یا وارد شدن به سیستم پرسش و پاسخ درسی  و سپس "ثبت پرسش جدید" سوال خود را به دقت وارد نموده و بعد از انتخاب (مقطع،پایه، رشته و درس) آن را ثبت نمایید. سوالات شما پس از بررسی توسط مدیر سایت تایید میشوند. به زودی یكی از دبیران و كاربران به سوال شما پاسخ خواهند داد.

2- من میخواهم پاسخ یك سوال را بدهم باید چه كار كنم؟

شما می‌توانید با ورود با سامانه پرسش و پاسخ درسی سوالات را بخوانید و با كلیك بر روی گزینه "ارسال پاسخ" پاسخ خود را برای سوال ارسال كنید.

3- از پاسخ سوالی خوشم آمد میخواهم از پاسخ دهنده تشكر كنم باید چه كار كنم؟ می‌توانم یك پاسخ ارسال كنم و تشكر كنم؟

خیر- نیازی به این كار نیست شما می‌توانید با كلیك كردن بر روی یكی از گزینه‌های (+ و -) در كنار نام پاسخ دهنده از وی تشكر كنید و به امتیازاتش در گاما اضافه كنید.

4- چگونه می‌توانم سوالاتی را كه محبوبیت بیشتری دارند را پیدا كنم و از كجا بدانم پاسخ دارد یا نه؟

هر كاربر می‌تواند علاوه بر امتیازی به كه به پاسخ می‌دهد، امتیازی به سوالات نیز بدهد. عدد 11 میزان امتیازات یك سوال و عدد 4 میزان پاسخ‌های ارسالی به آن سوال را مشخص می‌كند.

5- چگونه می‌توانم مطمئن شوم كه پاسخ سوال درست است؟

تلاش ما بر این است كه كاربر را به مقصود نهایی برسانیم. پاسخ‌های ارسالی بر اساس امتیازاتی كه به آنها تعلق گرفته از بالا به پایین قرار می‌گیرند و در برخی موارد نیز یك پاسخ به عنوان پاسخ صحیح با علامت تیك سبز مشخص می‌شود.

 

خرید از فروشگاه و نحوه ارسال کالا:

1- روند ثبت و پرداخت به چه صورت است؟

سفارش محصولات هم به صورت آنلاین و هم تلفنی قابل انجام است. در صورتیکه سفارش شما تکی است تنها راه طی پروسه ثبت سفارش و پرداخت آنلاین است. اما اگر دبیر و یا مدیر مدرسه هستید می‌توانید با تماس با همکاران ما از حداکثر تخفیف بهره مند شوید.

2- روند نحوه ارسال و هزینه با چه کسی است؟

هزینه ارسال محصولات در سفارشات بر عهده مشتریان است.
امکان دارد گاما در زمان های مختلف و بنا به صلاحدید طرح های ارسال رایگان داشته باشد که از طریق کانال تلگرام اطلاع رسانی خواهد نمود.

3- چند روز طول می کشد سفارش به دستم برسد؟

سفارشات تکی و قابل حمل از طریق شرکت پست به صورت سفارشی و یا پیشتاز ارسال خواهند شد و بسته به موقعیت جغرافیایی بین ۲ تا ۵ روز کاری طول می کشد تا به دست شما برسد.
سفارشاتی که وزن مرسوله از حد متعارف خارج شود از طریق باربری و در غیر اینصورت با اتوبوس برای شما ارسال خواهد شد. سفارشات به این طریق نهایتا طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت به دست شما خواهد رسید.

4- من مسؤل فروش یک انتشارات هستم چطور می توانیم کتاب هایمان را در گاما عرضه کنیم؟​

برای عرضه کالا در گاما لازم است درخواست خود را از طریق ایمیل info@gama.ir و یا تماس با واحد پشتیبانی گاما اطلاع دهید تا راهنمایی بیشتر در این زمینه انجام شود.

 

 

 

درصورت داشتن هر  گونه سئوال دیگری خوش حال می‌شویم مشكلتان را حل كنیم.

 

 

شماره تماس: 53580082 - 031