گاما رو نصب کن!

{{ (unreadNum > 99)? '+99' : unreadNum }}
اعلان ها
اعلان جدیدی وجود ندارد!
{{ number }}

پربازدیدها: #{{ tag.title }}

مقایسه اثربخشی روش‌های تدریس مستقیم، غیرمستقیم و ترکیبی بر عملکرد دانش آموزان در درس ریاضی دوره ابتدایی

ضمن خدمت فرهنگیان آموزگاران تخصصی شغلی: آموزگاران ابتدائی ریاضی ابتدائی (روش تدریس، طرح درس و اقدام پژوهی) فروردین 1403

هدف پژوهش مقایسه اثربخشی روش‌های تدریس مستقیم، غیرمستقیم و ترکیبی در درس ریاضی دوره ابتدایی بر عملکرد دانش‌آموزان شهر لردگان بود. نتایج نشان دادند که روش تدریس ترکیبی اثربخشی بیشتری نسبت به روش‌های تدریس مستقیم و غیرمستقیم داشته است. همچنین، روش تدریس مستقیم نسبت به روش تدریس غیرمستقیم نیز اثربخشی بیشتری داشته است.


باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.

مقایسه اثربخشی روش‌های تدریس مستقیم، غیرمستقیم و ترکیبی بر عملکرد دانش آموزان در درس ریاضی دوره ابتدایی
پیش نمایش صفحه اول فایل
تعداد صفحات فایل : 5

باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.

نوع آزمون : تحقیق و کنفرانس
بازدید : 33
ثبت شده در 1403/05/11