گاما رو نصب کن!

{{ (unreadNum > 99)? '+99' : unreadNum }}
اعلان ها
اعلان جدیدی وجود ندارد!
{{ number }}

پربازدیدها: #{{ tag.title }}

جزییات مسابقه ریاضی «کانگورو» اعلام شد

ثبت شده در: 1394/11/27 مشاهده: 83     دسته بندی: اخبار آموزش و پرورش

گاما-هشتمین دورهٔ روز و مسابقهٔ ریاضیات کانگورو ۲۶ فروردین ۱۳۹۵ به‌طور هم‌زمان در مدارس و مراکز آموزشی سراسر کشور برگزار می شود.

به گزارش گاما به نقل از مهر، هشتمین دورهٔ روز و مسابقهٔ ریاضیات کانگورو با همکاری و مشارکت مؤسسهٔ فرهنگی فاطمی، مرکز ملی استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان و دانشگاه شهید رجایی برگزار می‌شود.

 رئیس مرکز ملی استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان طی بخشنامه سراسری و دستورالعمل  اجرایی، هشتمین دورهٔ روز و مسابقهٔ ریاضیات کانگورو را به تمام واحدهای آموزشی کشور ابلاغ کرد.

بر اساس این بخشنامه:

• مسابقه در روز پنج‌شنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۵ به‌طور هم‌زمان در مدارس و مراکز آموزشی سراسر کشور برگزار خواهد شد.

• این دوره از مسابقهٔ ریاضیات کانگورو برای دانش‌آموزان تمام پایه‌های تحصیلی (از اول دبستان تا پیش‌دانشگاهی) در شش گروه برگزار می‌شود.

شرکت‌کنندگان بر اساس گروهی که در آن جای می‌گیرند به ۲۴یا ۳۰ مسئلهٔ پنج‌گزینه‌ای پاسخ می‌دهند. این مسئله‌ها بر حسب دشواری در سه سطح ۳، ۴ و ۵ امتیازی قرار می‌گیرند.

- هیچ محدودیتی از نظر شرط معدل، نمرات درسی و رشتهٔ تحصیلی برای شرکت کنندگان این مسابقه در نظر گرفته نشده است و همهٔ دانش‌آموزان در هر سطحی می‌توانند در این برنامه شرکت کنند.

- ثبت‌نام از روز شنبه ۲۴ بهمن‌ماه ۱۳۹۴ تا پایان وقت اداری روز دوشنبه ۱۰ اسفندماه ۱۳۹۴ توسط مدیر مدرسه انجام می‌شود.

-مبلغ ثبت‌نام در این مسابقه به ازای هر دانش‌آموز ۱۵۰ هزار ریال است. جمع وجه ثبت‌نام تمامی دانش‌آموزان متقاضی در هر مدرسه به صورت یک‌جا و از طریق درگاه اینترنتی سامانهٔ ثبت‌نام دریافت و به حساب رابط خزانه داری دانشگاه شهید رجایی واریز می‌شود.

- مدیران مدارس امکان ثبت‌نام دانش آموزان مرکز حتی در صورت محدود بودن تعداد آنها را دارند اما چنانچه به هر دلیل امکان ثبت‌نام دانش‌آموزان علاقمند در مدرسه‌ای فراهم نباشد، مدیر مدرسه موظف است با هماهنگی ادارهٔ آموزش و پرورش محل، متقاضیان را با در نظر گرفتن پایهٔ تحصیلی و جنسیت به نزدیک‌ترین مدرسه هدایت کند.