گاما رو نصب کن!

{{ number }}
اعلان ها
اعلان جدیدی وجود ندارد!
کاربر جدید

جستجو

پربازدیدها: #{{ tag.title }}

میتونی لایو بذاری!
نمونه سوال محتوای آموزشی آزمون آنلاین پرسش و پاسخ درسنامه آموزشی مدرسه‌یاب معلم‌ها
  تعداد مشاهده رایگان باقی مانده: 4 صفحه

چرا در کشک صنعتی از دستگاه تغلیظ‌کن استفاده می‌شود؟

1 ) 

برای افزایش چربی

2 ) 

برای جدا کردن لاکتوز

3 )  برای آب‌گیری سریع‌تر و دقیق‌تر

4 ) 

برای افزایش اسیدیته

پاسخ تشریحی :
نمایش پاسخ

دستگاه‌های تغلیظ‌کن صنعتی فرایند آب‌گیری را سریع و بهداشتی انجام می‌دهند.

تحلیل ویدئویی تست

منتظریم اولین نفر تحلیلش کنه!