چرا در کشک صنعتی از دستگاه تغلیظکن استفاده میشود؟
1 )
برای افزایش چربی2 )
برای جدا کردن لاکتوز4 )
برای افزایش اسیدیتهپاسخ تشریحی :
تحلیل ویدئویی تست
منتظریم اولین نفر تحلیلش کنه!
گاما رو نصب کن!
جستجو
پربازدیدها: #{{ tag.title }}
به پاس اعتمادی که به گاما داشتی، ما اشتراک ویژهای رو برات فعال کردیم تا بدون هیچ نگرانی از محدودیت زمانی، از سرویسهای ویژه گاما استفاده کنی.
اگه به اطلاعات بیشتری نیاز داری راهنمای تغییرات جدید رو ببین.
از همراهیت با گاما سپاسگزاریم.
با تقدیم احترام
با سپاس! گزارش شما ثبت شد.
چرا در کشک صنعتی از دستگاه تغلیظکن استفاده میشود؟
1 )
برای افزایش چربی2 )
برای جدا کردن لاکتوز4 )
برای افزایش اسیدیتهمنتظریم اولین نفر تحلیلش کنه!