طرح درس روزانه فصل چهارم ریاضی پنجم | درس 2: تقارن مرکزی
هدف کلی: آشنایی دانش آموز با تقارن
اهداف جزئی و رفتاری:
حیطه شناختی:
1 . آشنایی دانش آموز با تقارن مرکزی
2 . آشنایی دانش آموز با مرکز تقارن
3 . آشنایی دانش آموز با اشیایی که تقارن مرکزی دارند.
حیطه مهارتی:
1 . دانش آموز بتواند در محیط اطراف اشیایی که دارای تقارن هستند را نشان بدهد.
2 . دانش آموز بتواند اشکال و اشیایی که دارای تقارن مرکزی هستند را بیابد.
3 . دانشآموز بتواند با استفاده از اشکال تقارن را ترسیم کند.
4 . دانشآموز بتواند با استفاده از شکل تقارن مرکزی را رسم کند.
حیطه نگرشی:
1 . دانش آموز به انجام کارهای هنری علاقه مند شود.
2 . دانش آموز به اهمیت تقارن در زندگی پی ببرد.
...
باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.
باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.