نکات آموزشی و روش تدریس  ریاضی دوم  دبستان | فصل 1: عدد و رقم  | مبحث جمع و تفریق                            
                            
                            
                            
                                                                        برخی از اهداف و پیامدهای درس:
معلم در پایان درس انتظار دارد بچه ها بتوانند ...
✅ جمع و تفریق سطری را به کمک انگشت، چوب خط، رنگ زدن چینه ها و تصاویر و رسم شکل و با محور انجام دهد.
✅ بتواند جمع و تفریق سه عامل و بیش تر را داشته باشد و شمارش های رو به جلو 5 تا 5 تا و ده تا ده تا را به درستی انجام دهد.
✅ ساعت را به صورت تقریبی بخواند.
✅ جمع های ترکیبی را انجام دهد، و به کمک شابلون به یک طرح و مدل و الگو برسد.                                
باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.
 
                        
                        
                        باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.
 
     
                                         احمدرضا محمدزمانی
                                            احمدرضا محمدزمانی                                        

 
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                    