آزمون فصل 2 و 3 ریاضی دوم ابتدایی                            
                            
                            
                            
                                                                        در پایان این آزمون، «جدول عملکرد اهداف» به شرح زیر قرار دارد:
1) با شابلون، شکلهای خواسته شده را رسم کرده است.
2) جمع و تفریق دستههای دهتایی را انجام میدهد.
3) مفهوم « ربع » در ساعت را میداند و با توجه به این موضوع، عدد ساعت را مینویسد.
4) در جدول، جمعها و تفریقهای داده شده را به درستی انجام داده است.
5) مفهوم « نیم » در ساعت را میداند و با توجه به این موضوع، عدد ساعت را مینویسد.
6) به صورت فرآیندی، جمع و تفریق را انجام میدهد.
7) طبق الگوی داده شده، شکلهای بعدی را رسم میکند.
8) طبق توضیحات و ویژگیهای گفته شده، شکلهای خواسته شده را رسم میکند.
9) به صورت تقریبی، جمع و تفریق را انجام میدهد.
10) خط تقارن شکلهای داده شده را رسم کرده است.                                
باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.
 
                        
                        
                        باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.
 
     
                                         حسن صادقی حسن آبادی
                                            حسن صادقی حسن آبادی                                        

 
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                    