نکات آموزشی، روش تدریس و طرح درس ریاضی دوم | فصل 4: عددهای سه رقمی | مبحث معرفی عددهای سه رقمی                            
                            
                            
                            
                                                                        برخی از اهداف جزئی این درس:
✅ معرفی اعداد سه رقمی با چهار نمایش (سکه، تصویر چینه، چرتکه، جدول ارزش مکانی)
✅ برقراری ارتباط بین نمایش های مختلف از یک عدد
✅ شمارش ترتیبی با مضارب صدتایی و الگوی صدتا صدتا
✅ بیان عدد به صورت تصویری، سکه و نمایش آن در جدول ارزش مکانی
                                
باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.
 
                        
                        
                        باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.
 
     
                                         احمدرضا محمدزمانی
                                            احمدرضا محمدزمانی                                        

 
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                        