آزمون ریاضی پایه دوم | فصل 2: جمع و تفریق اعداد دو رقمی                            
                            
                            
                            
                                                                        دانش آموز بعد از یادگیری فصل دوم ریاضی باید بتواند:
با توجه به اشکال و محور ها برای هر کدام جکع و تفریق مناسب بنویسد.
حاصل جمع و تفریق های دو رقمی را به صورت تقریبی و دقیق به دست بیاورد.
با توجه به ساعد، زمان نشان داده شده را به صورت ساعت و دقیقه بنویسد.
مسئله خواسته شده را حل کند.
اعداد خواسته شده را به طور تقریبی روی محور نشان دهد و به سوالات آن پاسخ دهد.
                                
باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.
 
                        
                        
                        باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.
 
     
                                         فاطمه محمدزاده
                                            فاطمه محمدزاده                                        

 
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                    