امتحان پودمان 4 کتاب توسعه برنامه سازی و پایگاه داده: توسعه واسط گرافیکی
اهداف رفتاری آموزشی
1. دانشآموز بتواند رویدادهای ماوس و صفحهکلید را در C# تشخیص دهد.
2. دانشآموز بتواند منوها و منوهای زمینهای را طراحی و کدنویسی کند.
3. دانشآموز بتواند از متدهای رشتهها برای پردازش دادهها استفاده کند.
4. دانشآموز بتواند کنترل Timer را برای ایجاد حرکت خودکار پیادهسازی کند.
5. دانشآموز بتواند تفاوت رویدادهای KeyDown و KeyPress را توضیح دهد.
6. دانشآموز بتواند واسط کاربری ساده با قابلیت تعامل با ماوس و صفحهکلید ایجاد کند.
باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.

باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.