امتحان پودمان 3 کتاب توسعه برنامه سازی و پایگاه داده: طراحی واسط گرافیکی
هدف کلی این پودمان:
هدف کلی این پودمان، آشنایی با اصول طراحی واسط گرافیکی کاربر (GUI) در محیط برنامهنویسی ویندوز است. این پودمان به شما کمک میکند تا بتوانید با استفاده از کنترلها، واسطهای گرافیکی مورد انتظار کاربران را طراحی کرده و رویدادهای مربوط به آنها را مدیریت کنید.
هدف رفتاری پودمان:
1. اصول واسط گرافیکی کاربر (GUI) را درک کند.
2. تفاوت برنامههای کنسولی و ویندوزی را توضیح دهد.
3. با اجزای محیط IDE پروژههای ویندوزی آشنا شود.
4. ویژگیهای اصلی فرم (Form) و کنترلها را بشناسد و تنظیم کند.
5. از کنترلهای برچسب (Label)، کادرمتن (TextBox) و دکمه (Button) در طراحی واسط کاربری استفاده کند.
6. با مفهوم رویدادها و مدیریت آنها در برنامهنویسی واسط گرافیکی آشنا شود.
باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.

باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.