آزمون عملی شایستگی محور پودمان 4 کتاب توسعه برنامه سازی و پایگاه داده | توسعه واسط گرافیکی کاربری
1. تعیین رویدادهای مورد نیاز در برنامه
- نوشتن متد رویداد ماوس با استفاده از آرگومان ورودی متدها
- تغییر شکل اشارهگر ماوس
- افزودن ToolTip
- نوشتن یک متد برای چند کنترل
- رفع خطای برنامه
2. افزودن منو به واسط کاربری و تنظیم ویژگیهای آن
- کدنویسی برای گزینههای منو
- رفع خطای برنامه
3. ایجاد منوی زمینه و تنظیم ویژگیهای آن
- تخصیص منوی زمینه به کنترل
- کدنویسی برای گزینههای منو
- پخش صدا در برنامه
- رفع خطای برنامه
4. ایجاد متد رویدادهای صفحه کلید
- تعیین رویدادهای مورد نیاز
- نوشتن کد متد رویدادهای صفحه کلید با استفاده از آرگومانهای متدها
- رفع خطای برنامه
5. تعیین کنترلها و رویدادهای صفحه کلید مورد نیاز آنها
- نوشتن کد متد رویدادهای صفحه کلید با استفاده از آرگومانهای متدها
- انتقال فوکوس به کنترل
- فیلتر کردن مقادیر ورودی
- رفع خطای برنامه
6. تعیین متدهای مورد نیاز برای انجام عملیات روی رشته
- نوشتن برنامه
- رفع خطای برنامه
باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.

باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.