گزارش جامع کارورزی 3 | رشته آموزش ریاضی متوسطه دوم دانشگاه فرهنگیان شهید باهنر اصفهان
در این گزارش از روش تحقیق کیفی، اقدام پژوهی استفاده شده که از 4 مرحله اقدام پژوهی از دیدگاه بازرگان (1382) استفاده شده است که به ترتیب زیر می باشد:
1 - برنامه ریزی 2 - اقدام 3 - مشاهده 4 - بازتاب تحلیل و تعدیل اقدام
همچنین طرح های آموزشی مطابق فرم ج، که به منزله چارچوب تهیه طرح آموزشی است برای موضوعات مفهوم تابع، نسبت و تناسب و نامعادلات جبری تنظیم و به کارگیری شده است.
توجه شود که چرخه کامل اقدام پژوهی تنها برای موضوع مفهوم تابع انجام گرفته است و برای 2 موضوع دیگر تنها به تکمیل فرم ج اکتفا شده است.
در کارورزی 3 دانشجو معلم طرح های آموزشی مطابق فرم ج، که به منزله چارچوب تهیه طرح آموزشی است تنظیم کرده و برای تدریس خود با آمادگی قبلی در کلاس حاضر می شود و با هماهنگی معلم راهنما به فرآیند تدریس با الگوی 5e که از جمله روش های تدریس ساختن گرایی است، می پردازد و در حین همین فرآیند یاددهی- یادگیری است که با نقاط قوت و ضعف خویش آشنا می شود. از این رو در این گزارش سعی شده است موقعیت های یادگیری متناسب با الگوی 5e برای موضوعات مفهوم تابع، نسبت-تناسب و نامعادلات جبری جهت بهبود یادگیری دانش آموزان ریاضی دهم مدرسه هاشم زاده طراحی و اجرا شود و در نهایت امر نیز به تفسیر و نتیجه گیری پرداخته می شود.
باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.
باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.