{{ (unreadNum > 99)? '+99' : unreadNum }}
اعلان ها
اعلان جدیدی وجود ندارد!
{{ number }}

پربازدیدها: #{{ tag.title }}

اقدام پژوهی: چگونه توانستم با استفاده از نمایش خلاق ، دانش آموزان را به درس فارسی و ریاضی علاقه مند سازم ؟

ضمن خدمت فرهنگیان آموزگاران تخصصی شغلی: آموزگاران ابتدائی فارسی و نگارش ابتدائی (روش تدریس، طرح درس و اقدام پژوهی)

فرآیند تدریس همواره با مفاهیمی از قبیل فراگیر و یادگیری همراه می‌شود. یادگیری هدف اصلی تدریس است و معلّم مهم‌ترین نقش را در رسیدن به این هدف ایفا می‌کند. نخستین تعریف تدریس خوب "ایجاد شرایط برای بهبود"تدریس است. چهارچوب تدریس، مجموعه‌ای پژوهش محور از اجزای آموزش است که در چشم اندازی سودمند از یادگیری و تدریس مطرح شده است.معلّمان دوره ابتدایی باید از اطلاعات و مهارت‌های لازم برخوردار باشند. طرح آموزشی پیش‌رو، نمونه‌ای است از تعلیم دروس ریاضی و فارسی پایه دوم ابتدایی که براساس راهکار های خلاقانه و نمایش خلاق بنا نهاده شده است.


باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.

اقدام پژوهی: چگونه توانستم با استفاده از نمایش خلاق ، دانش آموزان را به درس فارسی و ریاضی علاقه مند سازم ؟
پیش نمایش صفحه اول فایل
تعداد صفحات فایل : 25

باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.

نوع آزمون : تحقیق و کنفرانس
بازدید : 44
ثبت شده در 1403/03/6