گاما رو نصب کن!

{{ (unreadNum > 99)? '+99' : unreadNum }}
اعلان ها
اعلان جدیدی وجود ندارد!
{{ number }}

پربازدیدها: #{{ tag.title }}

پروژه کارنمای معلمی رشته آموزش ابتدائی پردیس فاطمه الزهرا اصفهان

ضمن خدمت فرهنگیان دانشجو معلمان توجیهی الزامی پروژه (کارنمای معلمی) مرداد 1402

دوران تحصیل یکی از بهترین سال های زندگی هر فرد است و تجارب و آموختنی هایی که در این سال ها فرا می گیریم بسیار ارزشمند است.
پروژه به عنوان نخ تسبیح دروس بوده و از دروس متعدد تشکیل می شود. بدیهی است که در این دانشگاه که برای نواختن اهنگ تازه ای یعنی تربیت معلم ایجاد شده است. در این اهنگ تازه، درس پروژه نقطه اوج ان است؛ به عبارت دیگر درس پروژه پایان داستان تربیت معلم بوده و حلقه پیوند دهنده تجارب برای کسب شایستگی معلم شدن است.
در این پروژه به بررسی چهار سال تحصیل در دانشگاه فرهنگیان پرداخته و اتفاقات و مسائلی که در این مدت به خصوص در دوران کارورزی رخ داده است از منظر روایت شخصی به رشته ی تحریر درآورده ام.
درمقدمه این پروژه شرحی از تجارب دوران تحصیلم در دوره آموزشی پیش از دانشگاه و نحوه ورود به عرصه ی معلمی را ،بیان کرده ام. سپس به شرح تجارب خود در دوران تحصیلی دانشگاه (از قبیل : انتظارات اولیه ، شرایط زیستی و فیزیکی دانشگاه، واحدهای درسی مهم و موثر و به خصوص تجربیات کسب شده در دوران کارورزی) پرداخته ام. و در بخش پایانی به بیان برنامه ها و اهدافی که برای سال های خدمت در عرصه ی معلمی در نظر دارم اشاره نموده ام.
کلید واژه ها : کارنمای معلمی، معلم، دانشگاه فرهنگیان ،تجربه ، تشریح معلمی


باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.

پروژه کارنمای معلمی رشته آموزش ابتدائی پردیس فاطمه الزهرا اصفهان
پیش نمایش صفحه اول فایل
تعداد صفحات فایل : 52

باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.

نوع آزمون : تحقیق و کنفرانس
بازدید : 179
ثبت شده در 1403/02/16