{{ (unreadNum > 99)? '+99' : unreadNum }}
اعلان ها
اعلان جدیدی وجود ندارد!
{{ number }}

پربازدیدها: #{{ tag.title }}

پروژه‌ی کارنمای معلمی دانشگاه فرهنگیان شهید بهشتی مشهد I ویژه‌ دانشجو معلمان

ضمن خدمت فرهنگیان دانشجو معلمان توجیهی الزامی پروژه (کارنمای معلمی) خراسان رضوی تیر

این کارنما حاصل تلاش‌ و تحقیق‌های بسیار با استفاده از منابع معتبر تهیه شده و در نهایت به تایید استاد با نمره‌ی کامل در دانشگاه فرهنگیان شهید بهشتی مشهد رسیده است، از این رو استفاده از این فایل جهت تکمیل واحد کارنمای دانشگاه فرهنگیان پیشنهاد می‌گردد.
پروژه حاضر با عنوان فردای روشن در سه فصل تدوین شده است. در فصل اول به بیان انتظارات اولیه‌ای که از دانشگاه فرهنگیان داشتم، تجاربی که کسب کردم، این تجارب هم شامل مواردی می‌باشد که در دانشگاه و هم شامل مواردی که در ارتباط با مدارس و کارورزی ها کسب کردم، تحلیلی از رخداد های واقع شده در فرایند تحصیل و تصمیماتی که در طول دوره چهار ساله دانشگاه فرهنگیان گرفتم و به انجام رساندم، و دانشی که در طول این دوره ارائه شده و آنچه که مورد قبول من بوده است، اعم از کارورزی ها، تجربه‌های خاص حرفه‌ای در آموزش ابتدایی ، اختلالات یادگیری ، ارزشیابی کیفی توصیفی در دوره ابتدایی و ... می‌باشد، که باعث شده است تأثیر بسزایی در آماده شدن من برای حرفه معلمی داشته باشد پرداخته‌ام.
در فصل دوم در مورد اینکه چگونه قرار است در آینده معلمی کنم، باورهایی که در زمینه یادگیری و آموزش دارم و همچنین اصولی که خود را به رعایت آن متعهد می دانم مطالبی را بیان کرده و در ادامه در مورد آرمان ها و چالش ها و نحوه مواجهه با چالش ها ی حرفه معلمی در موقعیت های واقعی پرداخته ام.
در فصل آخر به تعهدات حرفه‌ای در رابطه با حرفه معلمی که خود را پای بند به رعایت آن ها می دانم پرداخته‌ام.
کلید واژه ها: دانشگاه- فرهنگیان- تجربه- کارورزی- تعهد- آرمان- یادگیری


باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.

پروژه‌ی کارنمای معلمی دانشگاه فرهنگیان شهید بهشتی مشهد I ویژه‌ دانشجو معلمان
پیش نمایش صفحه اول فایل
تعداد صفحات فایل : 48

باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.

نوع آزمون : تحقیق و کنفرانس
بازدید : 254
ثبت شده در 1403/01/5