{{ (unreadNum > 99)? '+99' : unreadNum }}
اعلان ها
اعلان جدیدی وجود ندارد!
{{ number }}

پربازدیدها: #{{ tag.title }}

زبان انگلیسی (2) 1402/01/14

کوئیز تشریحی انگلیسی (2) یازدهم دبیرستان ادب | درس 1: Underestanding People

دوره دوم متوسطه- نظری یازدهم علوم ریاضی زبان انگلیسی (2) اصفهان ناحیه 2 اصفهان ادب آبان 1401

پس از سال ها که نظام آموزشی یادگیری زبان دوم در ایران بر پایه خواندن متون وترجمه، با اتکا محض به لغت و گرامر بود، سیستم آموزش زبان ایران اکنون با تحولی عمیق و بسیار ارزشمند روبه رو شده است که هسته اصلی زبان که همان برقراری ارتباط با دیگران می باشد بصورت سیستماتیک مورد لحاظ قرار گرفته است . اگرچه این تغییر رو به جلو و سیستم آموزشی فعلی به مراتب بهتر از سیستم قبلی می باشد، ولی متاسفانه هم چنان سیستم آموزش زبان و در ادامه ی آن کتب درسی با نقایصی مواجه است و اکثر مدرسین و دانش آموزان نیاز به استفاده از یک کتاب کمک آموزشی را احساس می کنند.
ازاین رو کتاب Nice Vision 2 ، در ادامه ی سری Nice Vision با انطباق کامل با کتاب وزارتی، برای دانش آموزان پایه یازدهم تالیف گشته است. سعی نویسنده، با اتکا به تجربه آموزشی بیست و یک ساله ی خود در پانزدهمین تالیفش ، فراهم کردن کتابی بوده است که ضمن جذابیت کامل برای دانش آموزان، دارای مطالبی باشد که در کتاب دانش آموز و کتاب کار به اندازه ی نیاز به آن پرداخته نشده است و نیازمند تمرین بیشتری می باشند . هم چنین مطالب تکمیلی و اضافه ای که در کتاب وزارتی نادیده گرفته شده اند ( از جمله نکات مشاوره ای) را مورد تاکید قرار داده است .
کتاب نایس ویژن 2، شامل3 درس می باشد که در پایان هر درس کوئیز گرفته می شود. امتحانات میان ترم و پایان ترم ، جدول افعال بی قاعده و کل واژگان کتاب و کتاب کار نیز از بخش های دیگر کتاب می باشند. تمامی مطالب کتاب، بصورت تشریحی تدریس شده اند و تمرینات متنوعی هم بصورت تستی و هم تشریحی به همراه پاسخنامه در کتاب آورده شده اند.

پاسخنامه تشریحی در پایان فایل آزمون قرار دارد.


باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.

کوئیز تشریحی انگلیسی (2) یازدهم دبیرستان ادب | درس 1: Underestanding People
پیش نمایش صفحه اول فایل
تعداد صفحات فایل : 5

باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.

نوع آزمون : ارزشیابی مستمر
بازدید : 767
بروزرسانی شده در 1402/01/14