قسمت 1 - صفحه 133 تا 140 - شمارش مسیرهای بین دو شهر به شرطی که متوالیا از دو شهر دیگر گذشت
قسمت 2 - صفحه 133 تا 140 - ویژگیهای انتخاب r شی از n شی (تبدیل)
قسمت 3 - صفحه 133 تا 140 - تبدیل r شی از n شی
قسمت 4 - صفحه 133 تا 140 - چند دسته سه تایی گل از 5 نوع گل مختلف میتوان ساخت؟
قسمت 5 - صفحه 133 تا 140 - شمارش تعداد مربع ها و مستطیلهای یک صفحهی شطرنجی
قسمت 6 - صفحه 133 تا 140 - شمارش تعداد شماره تلفن ساخته شده با ارقام متمایز
قسمت 7 - صفحه 133 تا 140 - شمارش تعداد کدهای هفت رقمی با حروف و ارقام متمایز
قسمت 8 - صفحه 133 تا 140 - شمارش تعداد حالات پاسخ به سوالات تستی به شرطی که به همهی سوالات پاسخ داده شود
قسمت 9 - صفحه 133 تا 140 - شماره گذاری n امین پلاک خودرو
قسمت 10 - صفحه 133 تا 140 - رمزگشایی رمز قفل سه رقمی فرد با ارقام 1 تا 9
قسمت 11 - صفحه 133 تا 140 - کاربرد ترکیبی اصل ضرب و اصل جمع برای شمارش حالتهای ممکن
قسمت 13 - صفحه 133 تا 140 - شمارش تعداد اعداد چهار رقمی با ارقام متمایز که حداقل دارای دو رقم خاص باشد
قسمت 14 - صفحه 133 تا 140 - شمارش تعداد اعداد سه رقمی زوج و بدون تکرار ارقام
قسمت 15 - صفحه 133 تا 140 - شمارش تعداد کلمههای سه حرفی که حداقل دارای یک حرف صدا دار باشد
قسمت 16 - صفحه 133 تا 140 - شمارش تعداد اعداد چهار رقمی که هم رقم زوج دارند و هم رقم فرد
قسمت 17 - صفحه 133 تا 140 - ادغام اصول شمارش در حل مسایل ترکیبیات
قسمت 18 - صفحه 133 تا 140 - اصل متمم (اصل تفریق)
قسمت 19 - صفحه 133 تا 140 - تکنیک ساختن اعداد چند رقمی با ارقام متمایز و داشتن عدد صفر
همایش جمع بندی شب امتحان نهایی | ریاضی دهم فصل 4: تعیین علامت
آموزش فصل دوم | درس 2: دایره مثلثاتی
حل نمونه سوال امتحانی نوبت اول درس ریاضی (1) دهم | سری 9
چگونه با انگشتان دست مقادیر زوایای مثلثاتی را حساب کنیم؟
تدریس آنلاین صفحه 118 تا 140 ریاضی (1) دهم | فصل 6 | درس 1 تا 3
تدریس فصل 7 | درس 1: احتمال یا اندازهگیری شانس (اصول احتمال و نتایج آن)
ویدیوی آموزش دامنه تابع از طریق ضابطهی تابع
ویدئو آموزشی ریاضی (1) دهم | دامنه و برد تابع
جایگشت وارد شدن ده نفر به اتاق دارای دو در
ویدئو آموزشی فصل 7 ریاضی دهم | درس 1: احتمال یا اندازه گیری شانس ( جلسه دوم: صفحات…
موارد مشابه بیشتر
شمارش حالات نشستن دو پسر و دو دختر روی نیمکت به طوری که دخترها و پسرها کنار هم نباشند
باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.