

قسمت 1 - صفحه 48 تا 56 - مفهوم جزء اعشاری یک عدد با استفاده از تابع جزء صحیح


قسمت 2 - صفحه 48 تا 56 - کاربرد مفهوم تابع ثابت در حل مسائل تابع


قسمت 3 - صفحه 48 تا 56 - طریقهی بازه بندی در رسم توابع جزء صحیح


قسمت 4 - صفحه 48 تا 56 - مفهوم تابع از طریق ضابطه


قسمت 5 - صفحه 48 تا 56 - محاسبهی برد توابع براکت (جزء صحیح)


قسمت 6 - صفحه 48 تا 56 - نحوهی رسم ترکیبی توابع براکتی و قدر مطلقی


قسمت 7 - صفحه 48 تا 56 - نحوهی رسم نمودار تابع براکت x


قسمت 8 - صفحه 48 تا 56 - نحوهی رسم نمودار جزء اعشاری x


قسمت 9 - صفحه 48 تا 56 - نحوهی رسم نمودار براکت x و براکت x-


قسمت 10 - صفحه 48 تا 56 - نحوهی رسم نمودار براکت ax


قسمت 11 - صفحه 48 تا 56 - شرط پرش توابع جزء صحیح در یک نقطه


قسمت 12 - صفحه 48 تا 56 - رسم نمودار توابع براکت


قسمت 13 - صفحه 48 تا 56 - ویدیوی برد تابع جزء صحیح


قسمت 14 - صفحه 48 تا 56 - خواص تابع جزء صحیح (براکت)


قسمت 15 - صفحه 48 تا 56 - حل سوالات چهارگزینهای تابع جزء صحیح (براکت)


قسمت 16 - صفحه 48 تا 56 - آموزش مفهومی تابع جزء صحیح (براکت)


قسمت 17 - صفحه 48 تا 56 - برد تابع آبشاری


قسمت 19 - صفحه 48 تا 56 - ویدیوی آموزش حرفهای رسم تابع گلدانی


قسمت 20 - صفحه 48 تا 56 - ویدیوی آموزش تساوی دو تابع


قسمت 21 - صفحه 48 تا 56 - برد توابع جزء صحیح (توابع داخل براکت)


قسمت 22 - صفحه 48 تا 56 - ویدیوی محاسبهی برد توابع گویا


قسمت 23 - صفحه 48 تا 56 - ویدیوی برد توابع گویا و رادیکالی


فیلم آموزش فصل دوم ریاضی (2) تجربی یازدهم تجربی | درس 2: نسبت و تناسب (ص. 31 و 32)


تدریس آنلاین صفحه 68 تا 69 ریاضی (2) یازدهم | فصل 3 | درس 3 : اعمال جبری روی توابع…


کاربردهای نقطه وسط و طول پاره خط | فصل 1 ریاضی یازدهم


حد توابع در نقطهی x0 از طریق نمودار


ویدیو مرور و حل تمرین فصل 5 تا 7 ریاضی (2) یازدهم تجربی


حل نمونه سوالات امتحانی نوبت اول ریاضی یازدهم تجربی


آشنایی با مفهوم تشابه | فصل 2 ریاضی یازدهم


فیلم تدریس فصل 4 | درس 1: واحدهای اندازه گیری زاویه | حل تمرین های پایان درس (ص.…


تدریس فصل 2 | درس 2: استدلال استقرائی و قضیهٔ تالس (ص. 33 تا 36)


ویدئو آموزشی ریاضی (2) یازدهم تجربی | تابع لگاریتمی و ویژگیهای آن ( صفحه 105 تا…
موارد مشابه بیشتر
ویدیوی آموزش رسم تابع سرسره ای (آبشاری) f(x) = |x-a|-|x-b|
باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.