

قسمت 1 - صفحه 48 تا 56 - مفهوم جزء اعشاری یک عدد با استفاده از تابع جزء صحیح


قسمت 2 - صفحه 48 تا 56 - کاربرد مفهوم تابع ثابت در حل مسائل تابع


قسمت 4 - صفحه 48 تا 56 - مفهوم تابع از طریق ضابطه


قسمت 5 - صفحه 48 تا 56 - محاسبهی برد توابع براکت (جزء صحیح)


قسمت 6 - صفحه 48 تا 56 - نحوهی رسم ترکیبی توابع براکتی و قدر مطلقی


قسمت 7 - صفحه 48 تا 56 - نحوهی رسم نمودار تابع براکت x


قسمت 8 - صفحه 48 تا 56 - نحوهی رسم نمودار جزء اعشاری x


قسمت 9 - صفحه 48 تا 56 - نحوهی رسم نمودار براکت x و براکت x-


قسمت 10 - صفحه 48 تا 56 - نحوهی رسم نمودار براکت ax


قسمت 11 - صفحه 48 تا 56 - شرط پرش توابع جزء صحیح در یک نقطه


قسمت 12 - صفحه 48 تا 56 - رسم نمودار توابع براکت


قسمت 13 - صفحه 48 تا 56 - ویدیوی برد تابع جزء صحیح


قسمت 14 - صفحه 48 تا 56 - خواص تابع جزء صحیح (براکت)


قسمت 15 - صفحه 48 تا 56 - حل سوالات چهارگزینهای تابع جزء صحیح (براکت)


قسمت 16 - صفحه 48 تا 56 - آموزش مفهومی تابع جزء صحیح (براکت)


قسمت 17 - صفحه 48 تا 56 - برد تابع آبشاری


قسمت 18 - صفحه 48 تا 56 - ویدیوی آموزش رسم تابع سرسره ای (آبشاری) f(x) = |x-a|-|x-b|


قسمت 19 - صفحه 48 تا 56 - ویدیوی آموزش حرفهای رسم تابع گلدانی


قسمت 20 - صفحه 48 تا 56 - ویدیوی آموزش تساوی دو تابع


قسمت 21 - صفحه 48 تا 56 - برد توابع جزء صحیح (توابع داخل براکت)


قسمت 22 - صفحه 48 تا 56 - ویدیوی محاسبهی برد توابع گویا


قسمت 23 - صفحه 48 تا 56 - ویدیوی برد توابع گویا و رادیکالی


فیلم تدریس فصل 4 | درس 2: روابط تکمیلی بین نسبتهای مثلثاتی | حل تمرین های پایان…


حد تابع ثابت و همانی و قانون حد مجموع


بررسی وجود حد تابع چند ضابطه ای در نقطه مرزی ضابطهها


فیلم تدریس فصل 5 ریاضی (2) یازدهم تجربی | درس 1: نکات تکمیلی تابع نمایی


حل سوال قضیه تالس با استفاده از روابط جزء به جزء و جزء به کل


فیلم تدریس فصل 1 | درس 3: معادلات گویا و معادلات رادیکالی | معادلات رادیکالی (ص.…


فیلم تدریس فصل 1 | درس 3: معادلات گویا و معادلات رادیکالی | کار در کلاس معادلات…


فیلم تدریس فصل 7 | درس 2: آمار توصیفی | انحراف معیار، ضریب تغییرات و دامنه میان…


فیلم تدریس فصل 1 | درس 2: صفرهای تابع درجه دو و تشخیص علامت ریشه ها (ص. 15 تا 17)…


تحلیل تکنیکی مسائل تلفیقی خط و منحنی
موارد مشابه بیشتر
طریقهی بازه بندی در رسم توابع جزء صحیح
باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.