{{ (unreadNum > 99)? '+99' : unreadNum }}
اعلان ها
اعلان جدیدی وجود ندارد!
{{ number }}

پربازدیدها: #{{ tag.title }}

همزمان با آغاز سال تحصیلی 97-96 با نسخۀ جدید وب سایت گاما آشنا شوید.

ثبت شده در: 1396/06/26 مشاهده: 283     دسته بندی: رویدادهای گاما

پس از ماه‌ها تلاش و بررسی بازخوردهای کاربران طراحی رابط کاربری جدید گاما رو به پایان است.

با توجه به اینکه این نسخه طی روزهای آتی رونمایی خواهد شد در تصاویر زیر شما را با تعدادی از صفحات پر کاربرد سایت آشنا خواهیم کرد.

 

*** صفحه اصلی وب سایت

صفحه اول در نسخه جدید دچار تغییرات کلی شده و شما را برای رسیدن به هدف تان در سریعترین زمان ممکن همراهی خواهد کرد. اطلاعات کاملی از آمار اطلاعات محتواهای موجود در سایت برای هر پایه و تعداد کل کاربران نمایش داده می‌شود.

 

*** صفحه نمایش نتایج جستجو

پس از فیلتر کردن موارد مورد نظر خود وارد صفحه‌ای به شکل زیر خواهید شد که دچار تغییراتی نسبت به نسخۀ فعلی شده است. در این صفحه به شما اطلاعات کاملی از تعداد نتایج جست‌وجو در تمامی سرویس‌های سایت (نمونه سوالات امتحانی، آزمون آنلاین، محتوای آموزشی، پرسش و پاسخ و فروشگاه کتاب) نمایش داده می‌شود که شما می‌توانید با جابه‌جا شدن بین تب‌ها به اطلاعات مورد نظر خود دست یابید.

 

 

*** صفحه جزئیات محتواها

جزئیات آزمون‌ها دچار تغییراتی در نمایش اطلاعات شده است و تقریبا تمامی امکانات موجود در نسخه قبلی را دارد.

 

*** صفحه پروفایل کاربران و شارژ حساب کاربری

صفحه پروفایل کاربران نیز ساده تر شده و دسترسی به ثبت و مدیریت فایلها سریعتر شده و شما به صورت طبقه بندی شده می‌توانید اطلاعات منوهای نسخه قبل را پیدا کنید.

 

*** صفحه ثبت فایل نمونه سوال

صفحه ثبت فایل نمونه سوال نیز دچار تغییراتی شده است؛ شما می‌توانید در نسخه جدید سطح برگزاری آزمون، سال تحصیلی، نوع پاسخ و... را برای درس مشخص کنید.

 

 

*** صفحه جستجو و صفحه عمومی مدارس

در نسخه جدید امکان جستجو بین تمام مدارس کشور مهیا شده است و کاربران می‌توانند با مراجعه به این صفحه اطلاعات مدرسه مورد نظر خود را پیدا کنند.

 

به زودی نسخه جدید گاما .....