گاما رو نصب کن!

{{ (unreadNum > 99)? '+99' : unreadNum }}
اعلان ها
اعلان جدیدی وجود ندارد!
{{ number }}

پربازدیدها: #{{ tag.title }}

راهنماي شيوه ثبت سفارش كتب درسي به صورت اينترنتي

ثبت شده در: 1395/02/18 مشاهده: 128     دسته بندی: اخبار آموزش و پرورش

دانش‌آموزانی که در سال تحصيلي جاري در پایه‌های اول، دوم، سوم، چهارم و پنجم ابتدایی مشغول به تحصیل هستند می‌توانند بسته آموزشی یک پایه بالاتر (پایه دوم، سوم، چهارم، پنجم و ششم) را برای سال تحصیلی 96-95 از تاریخ 95/1/16 تا 95/2/31 سفارش و پرداخت نمایند.

 

 

 

آدرس سایت:

www.irtextbook.com


دانش‌آموزانی که در سال تحصیلی 95-94 در پایه سوم متوسطه رشته‌های ریاضی و فیزیک، علوم تجربی، علوم انسانی، معارف اسلامی و علوم هنری تحصیل می‌نمایند می‌توانند بسته آموزشی پایه پیش‌دانشگاهی را در همان رشته برای سال تحصیلی 96-95 از تاریخ 95/1/16 تا 95/2/31 سفارش و پرداخت نمایند.
همچنین دانش‌آموزانی که در سال تحصیلی 96-95، در پایه اول ابتدایی مشغول به تحصیل خواهند شد، پس از ثبت‌نام در مدرسه و ثبت اطلاعات آنها در سامانه سناد می‌توانند از تاریخ 95/3/10 تا تاریخ 95/6/20 نسبت به ثبت سفارش بسته آموزشی پایه اول ابتدایی اقدام نمایند.

 
جدول زمانی سفارش و توزیع کتاب های درسی

شیوه ثبت نام و ثبت سفارش کتاب درسی

  • مدارس از طریق سامانه سناد، نسبت به ثبت سفارش گروهی دانش آموزان اقدام و از ارجاع موردی دانش آموزان و اولیاء آنان به کافی نت برای سفارش انفرادی پرهیز نمایند.

  • دانش آموزان و اولیاء آنان، در صورت تمایل می توانند از طریق همین سامانه نسبت به ثبت سفارش انفرادی اقدام کنند.

  • شش رقم سمت راست شماره سریال شناسنامه دانش آموزان، "رمز عبور" آن ها به سامانه می باشد؛ لذا در صورتی که شناسنامه دانش آموزان تعویض شده باشد، لازم است مراتب با ارایه تصویر صفحه اول شناسنامه به مدرسه محل تحصیل اطلاع داده شود تا با اصلاح اطلاعات سامانه سناد، ثبت سفارش و مشاهده اطلاعات سفارش، امکان پذیر شود.

  • کتاب های درسی دانش آموزان دوره های تحصیلی آموزش ابتدایی و پیش دانشگاهی، از طریق مدرسه محل تحصیل آنان که در سفارش دانش آموز قید شده است، توزیع می شود.

  • در صورت تغییر مدرسه محل تحصیل دانش آموز دوره تحصیلی آموزش ابتدایی تا تاریخ 95/6/20، امکان اصلاح سفارش از طریق سامانه، وجود دارد.