گاما رو نصب کن!

{{ (unreadNum > 99)? '+99' : unreadNum }}
اعلان ها
اعلان جدیدی وجود ندارد!
{{ number }}

پربازدیدها: #{{ tag.title }}

فردا برگزاری مسابقات علمی و عملی هنرستانهای کشور

ثبت شده در: 1394/02/15 مشاهده: 119     دسته بندی: اخبار آموزش و پرورش

به گزارش تیم رصد گاما به نقل از مهر - مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: دوازدهمین دوره مسابقات علمی و عملی هنرستانهای کشور از فردا در قزوین آغاز می شود.

سالار قاسمی اظهارداشت: مرحله عملی دوازدهمین دوره مسابقات علمی و عملی هنرستانهای فنی و حرفه ای کشور از امروز در قزوین آغاز شده است.

مدیرکل آموز ش و پرورش استان قزوین تصریح کرد: در این مرحله از مسابقات ۱۹۲ هنرجوی برگزیده در ۳۵ رشته حضور دارند که این افراد پس از ۱۵ مرحله آزمون از میان ۲۲ هزار و ۵۶۷ نفر برگزیده شده اند.

قاسمی بیان کرد: ۱۹۲ هنرجو به همراه سرپرستان، داوران، ناظران، کارشناسان ستادی در مجموع ۴۰۰ میهمان در این دوره از رقابتها در استان حضور خواهند یافت.

وی گفت: تاکنون سه مرحله از مسابقات به صورت متمرکز با استفاده از توانمندی های همکاران آموزش فنی وحرفه ای کشور برگزار شده است و اکنون مرحله نهایی در ۱۰ حوزه اجرایی استان قزوین و کارگاهای هنرستانهای فنی و حرفه ای و کاردانش، مراکز آموزشی جهاد کشاورزی، شرکت ها و مراکز صنعتی اجرا می شود.

این مسئول یادآورشد: به منظور تحقق اهداف آموزشی در این دوره از مسابقات از همه ظرفیت های دستگاههای اجرایی، دانشگاههای دولتی و خصوصی و هنرستانها هم استفاده کرده ایم تا میزبانی به صورت مطلوبی انجام شود.

قاسمی تصریح کرد: آموزش های فنی و حرفه ای نقطه اتصال آموزش و اشتغال در کشورند و با تقویت بنیه مهارتی کارآموزان می توان زمینه اشتغال جوانان کشور را با دغدغه کمتری محقق کرد.