فردی پس از خرید یک دستگاه گوشی نوکیا 6.2 متوجه میشود دوربین سلفی دستگاه کار نمیکند، وی پس از مراجعه به نمایندگی شرکت ضمانت کننده و توضیح مشکل خود، گوشی را جهت تعمیر به نمایندگی تحویل میدهد. این شرکت کدام اصل امانت داری در فروش کالا را رعایت کرده است؟
1 )
تحویل کالا با جزئیات و مشخصات لازم
2 )
شرح خدمات انجام شده در فاکتور فروش
پذیرش هرگونه نقص کیفیت ناشی از کالای تولیدی
4 )
نشان دادن اسناد تولید به مشتری قبل از خرید
تحلیل ویدئویی تست
منتظریم اولین نفر تحلیلش کنه!
 
    
 
                 
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                     
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                    