گاما رو نصب کن!

{{ number }}
اعلان ها
اعلان جدیدی وجود ندارد!
کاربر جدید

جستجو

پربازدیدها: #{{ tag.title }}

میتونی لایو بذاری!
  فرم معتبر نیست.

یک شرکت، نام تجاری «پارسی‌کولا» را برای نوشابه‌های خود انتخاب کرده است. مدیران این شرکت با این کار قصد دارند از کدام پدیده برای فروش بیشتر بهره بگیرند؟ 

1 ) 

هشدار کاذب

2 ) 

آماده‌سازی

3 ) 

توهم

4 ) 

آشنایی نسبی با محرک

پاسخ تشریحی :
نمایش پاسخ

کلمه «پارسی‌کولا» شبیه به دو برند از معروفترین برندهای نوشابه است: «پپسی‌» و «کوکاکولا». پدیده آماده‌سازی زمانی اتفاق می‌افتد که شناخت محرک معینی، تحت‌تأثیر ارائه پیشین همان محرک یا محرکی شبیه آن قرار گیرد. در اینجا، آشنایی افراد با نام‌های تجاری پپسی و کوکاکولا، ممکن است باعث شود آن‌ها بیشتر تمایل داشته باشند نوشابه‌های «پارسی‌کولا» را خریداری کنند.

تحلیل ویدئویی تست

تحلیل ویدئویی برای این تست ثبت نشده است!

محمد پارسامنش