چه تفاوتی میان روشهای برجستهسازی در رسانههای دیداری-شنیداری و رسانههای چاپی وجود دارد؟
در رسانههای چاپی، برجستهسازی معمولاً از طریق تغییرات در صفحهبندی و استفاده از تصاویر صورت میگیرد، درحالیکه در رسانههای دیداری-شنیداری، این فرآیند شامل تغییر در لحن گوینده، میزان زمان اختصاص دادهشده به خبر و ترتیب ارائه مطالب است.
2 )
رسانههای چاپی و رسانههای دیداری-شنیداری هر دو از یک روش کاملاً مشابه برای برجستهسازی استفاده میکنند، زیرا تمامی پیامها در هر دو رسانه بهطور یکسان به مخاطبان ارائه میشوند.
3 )
در رسانههای دیداری-شنیداری، برجستهسازی تنها از طریق افزایش مدتزمان یک برنامه انجام میشود، درحالیکه در رسانههای چاپی، تنها محتوای خبر بدون تغییر در نحوه نمایش آن ارائه میشود.
4 )
رسانههای چاپی هیچ نقشی در برجستهسازی پیامها ندارند و این فرآیند فقط در رسانههای دیداری-شنیداری از طریق تغییرات صوتی و تصویری انجام میشود.
تحلیل ویدئویی تست
منتظریم اولین نفر تحلیلش کنه!