گاما رو نصب کن!

{{ number }}
اعلان ها
اعلان جدیدی وجود ندارد!
کاربر جدید

جستجو

پربازدیدها: #{{ tag.title }}

میتونی لایو بذاری!
ریاضی ششم
5 نفر

چه تفاوتی میان روش‌های برجسته‌سازی در رسانه‌های دیداری-شنیداری و رسانه‌های چاپی وجود دارد؟

1 ) 

در رسانه‌های چاپی، برجسته‌سازی معمولاً از طریق تغییرات در صفحه‌بندی و استفاده از تصاویر صورت می‌گیرد، درحالی‌که در رسانه‌های دیداری-شنیداری، این فرآیند شامل تغییر در لحن گوینده، میزان زمان اختصاص داده‌شده به خبر و ترتیب ارائه مطالب است.

2 ) 

رسانه‌های چاپی و رسانه‌های دیداری-شنیداری هر دو از یک روش کاملاً مشابه برای برجسته‌سازی استفاده می‌کنند، زیرا تمامی پیام‌ها در هر دو رسانه به‌طور یکسان به مخاطبان ارائه می‌شوند.

3 ) 

در رسانه‌های دیداری-شنیداری، برجسته‌سازی تنها از طریق افزایش مدت‌زمان یک برنامه انجام می‌شود، درحالی‌که در رسانه‌های چاپی، تنها محتوای خبر بدون تغییر در نحوه نمایش آن ارائه می‌شود.

4 ) 

رسانه‌های چاپی هیچ نقشی در برجسته‌سازی پیام‌ها ندارند و این فرآیند فقط در رسانه‌های دیداری-شنیداری از طریق تغییرات صوتی و تصویری انجام می‌شود.

تحلیل ویدئویی تست

منتظریم اولین نفر تحلیلش کنه!

هدایت الله دلاکی