گاما رو نصب کن!

{{ number }}
اعلان ها
اعلان جدیدی وجود ندارد!
کاربر جدید

جستجو

پربازدیدها: #{{ tag.title }}

میتونی لایو بذاری!

چرا برخی افراد تأثیر تبلیغات رسانه‌ای را بر سبک زندگی محدودتر از آنچه تصور می‌شود، می‌دانند؟

1 ) 

زیرا مخاطبان تصمیم‌گیری آگاهانه دارند و در برابر رسانه‌ها انتخاب‌گری هدفمند محسوب می‌شوند.

2 ) 

به دلیل اینکه تبلیغات هیچ تأثیری بر نگرش‌ها و رفتارهای مصرفی مخاطبان نمی‌گذارند.

3 ) 

چون رسانه‌ها تنها به ارائه‌ٔ اطلاعات عمومی می‌پردازند و هیچ پیام القایی در تبلیغات وجود ندارد.

4 ) 

زیرا تغییر سبک زندگی افراد فقط تحت تأثیر عوامل طبیعی و محیطی شکل می‌گیرد و رسانه‌ها هیچ نقشی در آن ندارند.

تحلیل ویدئویی تست

منتظریم اولین نفر تحلیلش کنه!

جلال الدین گنج خانلو