چرا برخی افراد تأثیر تبلیغات رسانهای را بر سبک زندگی محدودتر از آنچه تصور میشود، میدانند؟
زیرا مخاطبان تصمیمگیری آگاهانه دارند و در برابر رسانهها انتخابگری هدفمند محسوب میشوند.
2 )
به دلیل اینکه تبلیغات هیچ تأثیری بر نگرشها و رفتارهای مصرفی مخاطبان نمیگذارند.
3 )
چون رسانهها تنها به ارائهٔ اطلاعات عمومی میپردازند و هیچ پیام القایی در تبلیغات وجود ندارد.
4 )
زیرا تغییر سبک زندگی افراد فقط تحت تأثیر عوامل طبیعی و محیطی شکل میگیرد و رسانهها هیچ نقشی در آن ندارند.
تحلیل ویدئویی تست
منتظریم اولین نفر تحلیلش کنه!