اگر مخاطبان رسانهای بهصورت فعال و گزینشگر محتوا را مصرف کنند، تأثیرات رسانهها ................. .
مثبتتر خواهد شد، زیرا محتوای رسانهای براساس تحلیل دقیق مخاطبان مصرف خواهد شد.
2 )
منفی خواهد شد، زیرا مخاطبان تحلیلگر موجب کاهش تأثیرگذاری پیامهای رسانهای میشوند.
3 )
بدون تغییر باقی خواهد ماند، زیرا رفتار مخاطبان نقش خاصی در قدرت رسانهها ندارد.
4 )
کاهش خواهد یافت، زیرا مصرف گزینشی رسانهها مانع از موفقیت رسانههای بزرگ میشود.
تحلیل ویدئویی تست
منتظریم اولین نفر تحلیلش کنه!