گزارش کارورزی 3 دانشگاه فرهنگیان | کنش پژوهی
این گزارش با عنوان کنش پژوهی، توسط اینجانب عاطفه انواری تنظیم شده است.کارورزی ۳ به دانشجو معلمان کمک میکند تا با مهارت های کلاس داری، روش های تدریس و سایر تجربیات مفید حیطه معلمی آشنا شوند. در فصل اول، ابتدا در رابطه با ویژگیهای مثبت و منفی و من حرفه ای خود به عنوان معلم آینده صحبت کردم. سپس موقعیت های مختلف مدرسه و عناصر آن را مورد بررسی قرار داده و دو مسئله آموزشی کلاس درس را مطرح کردم و برای حل آن مشکلات ایدهپردازی انجام دادم. در فصل دوم، با توجه به مسائل، دو طراحی آموزشی را بر مبنای ساختن گرایی به نگارش درآوردم و بعد از اجرای آن در شبکه شاد، گزارشی تفصیلی از تدریس های خود انجام دادم. در فصل سوم، بازخوردهای اجرای تدریس ها را مطرح کرده و طراحی آموزشی و تدریس ها را مورد ارزشیابی و بازبینی مجدد قرار دادم و به تحلیل آن پرداختم. در فصل چهارم نیز روایتی از کارورزی ۳ عنوان کرده و یافته های خود را به صورت جدول کدگذاری مورد تفسیر قرار دادم و توانمندی ها و ضعف های خود را مورد ارزیابی قرار داده و مسیر حرکت آینده حرفه ای خود را در کارورزی بعدی بیان کردم. با گذراندن این واحد و نوشتن مراحل مربوط به آن، بنده به عنوان کارورز با مسائل مختلف آموزشی از جمله نحوه مدیریت کلاس، مدیریت زمان، طراحی آموزشی به شیوه صحیح، ارتباط مناسب با دانش آموزان و ایجاد انگیزه در آنها، تدریس اثربخش و .... آشنا شده و تجربه کسب کردم. با انجام مراحل مختلف کارورزی ۳ بنده به من حرفه ای خود نزدیکتر شدم و در جهت رسیدن به مراحل بالاتر آن در حال کوشش هستم.
باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.
باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.