گاما رو نصب کن!

{{ (unreadNum > 99)? '+99' : unreadNum }}
اعلان ها
اعلان جدیدی وجود ندارد!
{{ number }}

پربازدیدها: #{{ tag.title }}

گزارش کارورزی 1 دانشگاه فرهنگیان | مهارت آموزی در مدرسه شهید مدرس

ضمن خدمت فرهنگیان دانشجو معلمان توجیهی الزامی کارورزی آذر 1399

کارورزی مجموعه ای از فعالیت های منظم و هدفمند است که موجب انتقال مهارت‌ها و جریان آمادگی دانشجو معلمان از محیط دانش به کاربرد عملی و حتی تحلیلی را فراهم می‌سازد.
دوره کارورزی امکان و فرصتی برای آشنایی دانشجو معلمان با محیط کار محسوب می‌شود که نه تنها باعث افزایش قابلیت‌های آنان برای اشتغال در آینده می شود بلکه به کارورزان قدرت و انتخاب بیشتری در انجام وظایف ارائه شده می دهد تا بتوانند بهتر به علاقه مندی ها و گرایش های خود در زمینه های مختلف پی برده و نقاط ضعف و قوت کار خود را ارزیابی کنند.
گزارش کارورزی یک با هدف کسب تجارب اولیه برای ورود به حرفه معلمی انجام شده است که از طریق مشاهدات تاملی و ثبت رویداد ها صورت گرفته و زمینه ساز کسب تجربیات معلمی را فراهم ساخت.
ساختار کارورزی ۱ از پنج فصل تشکیل شده است: به ترتیب در رابطه با گزارش آزاد، مشاهده تاملی، محیط فیزیکی ،مشاهده ساختار و سازمان مدرسه، مشاهده تعاملات عاطفی و گزارشی در مورد فرایند آموزشی کلاس اختصاص یافت.
در این گزارش اطلاعات جمع آوری شده از محیط فیزیکی مدرسه، روابط ساختاری و سازمانی مدرسه، روابط عاطفی و موقعیت های آموزشی و تربیتی در سطح مدرسه و کلاس درس به صورت نظام مند توصیف شد و با کمک شواهد معتبر تبیین مسئله شده و بر اساس مستندات علمی و پژوهشی ارائه گردید.
پس از اتمام دوره کارورزی ،در پایان تجربیات جدید و بدیعی در حیطه مدیریت کلاس درس و روشها و فنون تدریس کسب شد که در ارتباط با ارتقا و پیشرفت در عرصه معلمی در آینده بسیار کمک کننده بود.


باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.

گزارش کارورزی 1 دانشگاه فرهنگیان | مهارت آموزی در مدرسه شهید مدرس
پیش نمایش صفحه اول فایل
تعداد صفحات فایل : 210

باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.

نوع آزمون : تحقیق و کنفرانس
بازدید : 1213
بروزرسانی شده در 1401/10/25