طرح درس روزانه هدیههای آسمانی پنجم دبستان | درس 13: کوچکهای بزرگ!                            
                            
                            
                            
                                                                        طرح درس روزانه درس 13 هدیههای آسمانی
اهداف کلی: آشنایی با مفاهیم اسراف
اهداف جزیی: 
1- آشنایی با مفهوم اسراف و روشهای پرهیز از آن
2- تقویت نگرش منفی نسبت به اسراف
3- تلاش برای پرهیز از اسراف در زندگی فردی و جمعی
4- آشنایی با معانی و مصادیق اسراف
5- آشنایی با فواید پرهیز از اسراف
6- آشنایی با پیام قرآنی
 اهداف رفتاری : 
1- پس از تدریس این مبحث دانش آموز باید :
2- مصادیق اسراف را برای کلاس بیان کند
3- فواید پرهیز از اسراف را بیان کند
4- مصادیق پرهیز از اسراف و صرفه جویی را در زندگی خود به کار گیرد
                                
باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.
 
                        
                        
                        باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.
 
     
                                         حسین خسروی فارسانی
                                            حسین خسروی فارسانی                                        

 
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                     
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                        