گزارش کارورزی 1 دانشگاه فرهنگیان | فرایند آموزشی در شرایط آموزش مجازی
گزارش فرایند آموزشی در شرایط آموزش مجازی
مقدمه:
از میان مجموعه فعالیت هایی که برای تعلیم و تربیت دانش آموزان انجام میشود، بیشترین سهم به تدریس معلم در کلاس اختصاص مییابد. تدریس را کلا میتوان به فعالیت و تعامل دو جانبه بین معلم و دانش آموز دانست که منجر به یادگیری میشود. حال اگر این فعالیت منجر به یادگیری شود برای دانش آموزان موثر و مفید خواهد بود. انتظارات از دانش آموزان باید در حد خودشان باشد و با خودشان مقایسه شوند. زیرا هر دانشآموز ویژگیهای منحصر به فرد خود را دارا است. پس هر دانشآموز خصوصیتی از جمله جسمانی، عاطفی و... دارد که معلم باید با آن ویژگی ها آشنایی داشته باشد. مهارت های تدریس تحت عنوان سه زیر ساخت انجام می گیرند:
1. مهارت های قبل از تدریس
2. مهارت های حین تدریس
3. مهارت های بعد از تدریس
در شرایط کرونایی کشور، برای آموزش مجازی دانش آموزان شبکه شاد راه اندازی شده و معلمان و کادر آموزشی از این طریق تعلیم و تربیت را به پیش می برند.
معلم راهنمای من در شبکه شاد خانم نادی معلم پایه سوم مدرسه ی مهدیه می باشد و من در کلاس سوم ارکیده عضو هستم و یک ترم شاهد آموزش مجازی و تدریس ایشان بودم.
...
باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.
باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.