طراحی آموزشی مطالعات اجتماعی پنجم ابتدایی | درس 6: منابع آب ایران
دبستان
پنجم
مطالعات اجتماعی
آبان
1400
پیامدهای یادگیری (اهداف رفتاری): فراگیران در پایان این جلسه آموزشی قادر خواهند بود:
دانشی:
1-منابع آب شیرین را نام ببرد و توضیح دهد.
2-علل کم آبی در ایران را بیان کند.
3-چند مورد از عوامل آلوده کننده آب را نام ببرد.
مهارتی:
1-روی نقش پراکندگی رودها رودهای مهم را نشان دهد.
2-از انجام کارهایی که باعث اسراف در آب میشود پرهیز کنند.
3-راههای آلوده کردن آب را در خانههای خود پیدا کنند و از آن جلوگیری نمایند.
نگرشی
1-به خاطر داشتن نعمتی چون آب شکرگزار خداوند بزرگ باشند.
2-نگرش مثبتی نسبت به حفظ حیات حیوانات آبزی داشته باشند.
3- در جلوگیری از اسراف آب و آلوده شدن آنها مصمم باشند.
معلم موافق رایگان بودن است.
هدف کلی درس:آشنایی با منابع آبی ایرانپیامدهای یادگیری (اهداف رفتاری): فراگیران در پایان این جلسه آموزشی قادر خواهند بود:
دانشی:
1-منابع آب شیرین را نام ببرد و توضیح دهد.
2-علل کم آبی در ایران را بیان کند.
3-چند مورد از عوامل آلوده کننده آب را نام ببرد.
مهارتی:
1-روی نقش پراکندگی رودها رودهای مهم را نشان دهد.
2-از انجام کارهایی که باعث اسراف در آب میشود پرهیز کنند.
3-راههای آلوده کردن آب را در خانههای خود پیدا کنند و از آن جلوگیری نمایند.
نگرشی
1-به خاطر داشتن نعمتی چون آب شکرگزار خداوند بزرگ باشند.
2-نگرش مثبتی نسبت به حفظ حیات حیوانات آبزی داشته باشند.
3- در جلوگیری از اسراف آب و آلوده شدن آنها مصمم باشند.
باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.
پیش نمایش صفحه اول فایل
تعداد صفحات فایل : 4
باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.