نکات آموزشی، روش تدریس و طرح درس ریاضی دوم | فصل 4: عددهای سه رقمی | مبحث آمادگی برای جمع و تفریق                            
                            
                            
                            
                                                                        برخی از اهداف و پیامدهای این درس: دانش آموزان ...
✅ بتوانند با استفاده از جدول شمارش ترتیبی اعداد جمع و تفریق انجام دهند.
✅ بتوانند جمع های یک رقم با یک رقم، دو رقم با دو رقم با مبنای ده و دو رقم با یک رقم را انجام دهند.
✅ بتوانند با استفاده از روش نمادین هر انگشت دست را مثل یک دسته ده تایی فرض کرده و محاسبات خود را با اعداد دو رقمی با مضارب ده دهی به راحتی با انگشتان دست انجام دهند.
✅ بتوانند با مبنای مضارب 100 ، محاسبات جمع و تفریق را انجام دهند.
✅ بتوانند با حرکت و شمارش رو به جلو و رو به عقب روی محور اعداد صدتا صدتا، محاسبات جمع و تفریق را انجام دهند و به صورت ردیفی حاصل را بنویسند.                                
باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.
 
                        
                        
                        باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.
 
     
                                         احمدرضا محمدزمانی
                                            احمدرضا محمدزمانی                                        

 
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                    