نمونه سوال فصل 3: اشکال هندسی | ریاضی دوم دبستان طرح نو                            
                            
                            
                            
                                                                        - شناسایی تعداد اضلاع و گوشههای اشکال هندسی مختلف.
- درک ارتباط بین تعداد اضلاع و گوشهها در چندضلعیها.
- تحلیل شباهتها و تفاوتهای اشکال هندسی مختلف.
- بررسی و تشخیص خطوط تقارن در اشکال هندسی.
- تقسیمبندی اشکال به دو نیمه برابر و کامل کردن نیمههای ناقص با توجه به خطوط تقارن.
- استفاده از واژگان مرتبط با اشکال هندسی مانند «ضلع»، «گوشه»، و «چندضلعی».
- تعریف و شناسایی انواع چندضلعیها مانند مستطیل، مثلث، و چهارضلعی.
- توسعه مهارتهای مشاهده و تحلیل بصری از طریق رنگآمیزی و تکمیل اشکال.                                
باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.
 
                        
                        
                        باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.
 
     
                                         مریم حمداله زاده
                                            مریم حمداله زاده                                        

 
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                    