طراحی آموزشی علوم تجربی سوم دبستان منطبق بر الگوی دیک و کاری | درس 1: زنگ علوم                            
                            
                            
                            
                                                                        اهداف کلی: 
یادگیری به روش کاوشگری (آشنایی دانش آموزان با روش های جمع آوری اطلاعات)
هدفهای جزئی: 
- مراحل کاوشگری شامل مشاهده و یادداشت و فرضیه و نتیجه را درک کنند.
- با شیوه ی جمع آوری اطلاعات آشنا شوند.
 - با تهیه گزارش آشنا شوند.                                 
باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.
 
                        
                        
                        باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.
 
     
                                         نگین خاقانی بروجنی
                                            نگین خاقانی بروجنی                                        

 
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                    