آزمون مداد کاغذی ریاضی دوم دبستان خاتم الانبیاء | فصل 1 تا 3
موارد ارزشیابی و انتظارات:
ساعت ها را به روش های مختلف( مانده، گذشته، به صورت دقیق و... ) حل می کند.
الگوی عددی را به خوبی پیدا می کند و ادامه می دهد.
با رقم های مختلف می تواند عدد دورقمی بسازد و آن ها را به حروف بنویسد.
تقریب زدن عددهای دورقمی را به خوبی یاد گرفته است.
در حل مسئله مهارت دارد و جواب را با راه حل پیدا می کند.
جمع و تفریق را به روش های مختلف(ذهنی، شکل،چوب خط، محور، فرآیندی و...) انجام می دهد.
خط تقارن شکل های هندسی را به درستی رسم می کند.
شکل های هندسی را ازنظر اندازه،تعداد ضلع هاو گوشه های آن ها به خوبی مقایسه می کند.(تفاوت و شباهت)
با توجّه به خط تقارن، نیمه ی دیگر شکل ها را در صفحه ی شطرنجی رسم می کند.
قابلیت پرینت رنگی و سیاه سفید
سوالات جذاب و خلاقانه
به همراه تصاویر مرتبط و جذاب
باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.
باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.