کوئیز گفتار 1 فصل 1 زیست 11: یاختههای بافت عصبی                            
                            
                            
                            
                                                                        • اهداف آموزشی در طراحی سوالات بر استفاده از مفاهیم کلیدی زیستشناسی مانند «غلاف میلین»، «اختلاف پتانسیل»، «کانالهای دریچهدار پتاسیمی و سدیمی»، «جسم سلولی»، «برونریزی یا اگزوسیتوز»، «گیرندهها»، «تغییر نفوذپذیری غشا»، «تجزیه آنزیمی»، «جذب درونریانی»، و «پمپهای یون» تأکید دارد.  
• سوالات به گونهای طراحی شدهاند که توانایی دانشآموز در شناخت و توضیح ساختارها و فرآیندهای فیزیولوژیکی مرتبط با انتقال یونها، فعالیتهای عصبی و مکانیزمهای سلولی را ارزیابی میکنند.                                  
باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.
 
                        
                        
                        باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.
 
     
                                         پگاه محمدی
                                            پگاه محمدی                                        

 
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                    