کوئیز گفتار 1 فصل 1 زیست 11: یاختههای بافت عصبی
• اهداف آموزشی در طراحی سوالات بر استفاده از مفاهیم کلیدی زیستشناسی مانند «غلاف میلین»، «اختلاف پتانسیل»، «کانالهای دریچهدار پتاسیمی و سدیمی»، «جسم سلولی»، «برونریزی یا اگزوسیتوز»، «گیرندهها»، «تغییر نفوذپذیری غشا»، «تجزیه آنزیمی»، «جذب درونریانی»، و «پمپهای یون» تأکید دارد.
• سوالات به گونهای طراحی شدهاند که توانایی دانشآموز در شناخت و توضیح ساختارها و فرآیندهای فیزیولوژیکی مرتبط با انتقال یونها، فعالیتهای عصبی و مکانیزمهای سلولی را ارزیابی میکنند.
باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.

باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.