طرح درس روزانه تابع قدرمطلق | ریاضی و آمار 2                            
                            
                            
                            
                                                                        طرح درس روزانه ریاضی و آمار 2
مبحث رسم تابع قدر مطلقی
آموزش از طریق اپلیکیشن ها
انتظارات از دانش آموزان در این درس:
1- آوردن مثال و داده از دنیای واقعی که کشیدن نمودار قدرمطلقی در فهم آن کمک می کند.
2- تفاوت بین نمودارهای مختلف را تشخیص دهد..(درک و فهم)
3- برای رسم نمودار قدرمطلقی یک قانون را با ذکر دلیل بیان کند .(ترکیب)
4- معادله قدرمطلقی را به صورت تابع دو ضابطه ای بنویسد و رسم کند.(تجزیه تحلیل)
5- پیاده سازی متغیرها از روی نمودار قدرمطلقی رسم شده را یادبگیرد..(تجزیه تحلیل)                                
باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.
 
                        
                        
                        باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.
 
     
                                         سمیه قربانی
                                            سمیه قربانی                                        

 
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                    