گاما رو نصب کن!

{{ number }}
اعلان ها
اعلان جدیدی وجود ندارد!
کاربر جدید

جستجو

پربازدیدها: #{{ tag.title }}

میتونی لایو بذاری!

کارنمای معلمی دانشگاه فرهنگیان پردیس شهید مقصودی همدان رشته دبیری شیمی دوره کارشناسی پیوسته

ضمن خدمت فرهنگیان دبیران متوسطه دوم تخصصی شغلی: دبیران دوره دوم متوسطه نظری شیمی دوره دوم متوسطه همدان ناحیه 1 همدان اردیبهشت 1397

چکیده
پروژه من مربوط به مشاهدات و تجربیاتی است که طی چهارسال در دانشگاه فرهنگیان همدان برایم به دست آمده است .و سعی کردم مختصری از تفکراتم نسبت به شغل معلمی قبل و بعد از ورود به دانشگاه بحث کنم و همچنین بعضی از موضوعاتی که در حین کارورزی¬ها و طی چهار سال دانشگاه برایم جالب آمد و به نوعی می¬توانند بر روی جریان آموزشی دانش¬آموزان بیشتر تاثیر بگذرانند از جمله معلم ، خانواده و امکانات مدرسه بحث¬هایی را با استفاده از تجربیات خودم و کتاب¬های مختلف و سایت¬های معتبر مطرح کرده¬ام .
بهترین نسل¬ها و آماده¬ترین آن¬ها برای تعلیم و تربیت در اختیار آموزش و پرورش است.پایه اول شخصیت انسان¬ها در سنین نوجوانی و آغاز جوانی در اختیار آموزش و پرورش است.ثروت اصلی هر ملتی نیروی انسانی آن است آموزش و پرورش این ثروت را از بالقوه به بالفعل در¬می¬آورد. اعتقاد به مساله تعلیم و تربیت یک اعتقاد عمیق و بنیانی و اصولی است.آموزش و پرورش سنگ بنای آینده کشور است. دکتر هایم گینات وقتی معلم جوانی بوده به این مطلب اشاره می¬¬کند:من به این نتیجه رسیدم که من عامل تصمیم گیرنده در کلاس هستم و این برخورد شخصی من است که جو خاصی به وجود می¬آورد.من به عنوان یک معلم دارای قدرت شگرفی هستم و می¬توانم زندگی یک کودک را تیره و تار یا پر از سرور سازم.
از عوامل مختلف تاثیرگذار براین شغل ائم از محیط کلاسی ، اقتصاد و محیط اجتماعی سخن به میان آمده است و همچنین به عواملی که می¬توانند به عنوان نقاط قوت و ضعف معلم محسوب شوند اشاره¬ای شده است .
کلید واژه¬ها: دانشگاه فرهنگیان ، معلم ، کارورزی ، محیط کلاسی ، محیط اجتماعی


باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.

کارنمای معلمی دانشگاه فرهنگیان پردیس شهید مقصودی همدان رشته دبیری شیمی دوره کارشناسی پیوسته
پیش نمایش صفحه اول فایل
تعداد صفحات فایل : 63

باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.

نوع آزمون : تحقیق و کنفرانس
بازدید : 5
ثبت شده در 1404/05/5