امتحان پودمان 4 کتاب تولید محتوای الکترونیک و برنامه سازی: حل مسائل ساده
اهداف آموزشی بر اساس حیطه های بلوم:
دانش: یادگیری مفاهیم پایه حل مسئله و الگوریتم.
درک: درک تفاوت بین ورودی، خروجی و پردازش در مسائل.
کاربرد: استفاده از دستورات سیشارپ برای نمایش خروجی و دریافت ورودی.
تحلیل: تشخیص خطاهای رایج در کدنویسی و تبدیل نوع داده.
ترکیب: طراحی الگوریتم برای مسائل ساده با استفاده از روندنما.
ارزیابی: مقایسه روشهای مختلف حل مسئله و انتخاب بهترین راهکار.
خلاقیت: ایجاد برنامههای ساده با خروجیهای جذاب و رنگی
باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.

باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.