آزمون پودمان 4 تولید محتوا و برنامه سازی: حل مسائل ساده
- تشخیص درستی یا نادرستی اصول روندنما و زبان برنامهنویسی C#
- طراحی الگوریتم برای جابجایی مکان دو شخص و تکمیل روندنما
- ارائه مثالهایی از فضای نامی، کلاس و متد در دنیای واقعی
- بررسی کاربرد متدهای `Write` و `Readkey` در زبان C#
- دستهبندی زبانهای برنامهنویسی و تشخیص سریعترین نوع پردازش
- طراحی الگوریتم و روندنما برای سامانه درگاه پرداخت الکترونیک
باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.

باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.