سوالات نوبت دوم درس تفکر و سواد رسانه ای دبیرستان فردوسی خرداد 1398
تحلیل روشهای تبلیغاتی و اقناع رسانهای ؛ تکنیکهای تبلیغاتی؛ تأثیر رسانه بر افکار عمومی
بررسی محتوای خبری و تبلیغاتی ؛ تحلیل تیترهای خبری؛ بررسی اخبار جعلی و بازنمایی رسانهای
مدیریت رسانه و ارتباطات سیاسی ؛ استراتژی تبلیغات انتخاباتی؛ مدیریت بحران در رسانهها
فضای رسانهای و تغییرات تکنولوژیک ؛ تحولات رسانهای در دهههای آینده؛ تأثیر اینترنت و شبکههای اجتماعی
اخلاق رسانهای و سواد رسانهای ؛ مدیریت اخبار جعلی؛ تحلیل شایعات و تأثیر آنها بر جامعه
باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.

باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.