آزمون پودمان دوم دانش فنی تخصصی مکانیک خودرو: استاندارد، بازرسی و کنترل کیفیت در تعمیرات خودرو                            
                            
                            
                            
                                                                        استانداردها و عملکرد خودرو: اهداف استانداردها، نقش EOBD در نظارت بر عملکرد بخشهای مختلف خودرو  
بازرسی و کنترل کیفیت: اهمیت کنترل کیفیت در تعمیرات خودرو، تأثیرات بازرسی هنگام پایان کار تعمیرات  
مدیریت مشتری و رضایت: نمودار تأثیر رضایت مشتری، استراتژی مشتریمداری و اصول آن، نحوه بهبود خدمات  
نقش کیفیت در خدمات: افزایش اعتماد مشتری، کاهش خطاهای تعمیر، تضمین عملکرد بهینه خودرو پس از تعمیرات                                
باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.
 
                        
                        
                        باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.
 
     
                                         فرزاد نقی زاده
                                            فرزاد نقی زاده                                        

 
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                        