امتحان پودمان دوم: طراحی محتوای الکترونیک | درس تولید محتوای الکترونیک و برنامه سازی
- مفاهیم مدهای رنگی RGB و CMYK و کاربرد آنها در طراحی دیجیتال و چاپ
- معرفی نرمافزارهای تخصصی شامل Adobe Illustrator، Premiere، و Snagit
- ساختار فایلهای گرافیکی و تفاوت بین تصاویر برداری (Vector) و نقشبیتی (Bitmap)
- مراحل طراحی سناریو برای تولید محتوای الکترونیکی شامل ایدهپردازی و تعیین اهداف آموزشی
- قالبهای فایل مناسب برای وب و چاپ شامل PNG و EPS
- کاربرد ابزارهای طراحی و ویرایش گرافیکی مانند Clipping Mask و Rotate
- تفاوت ویژگیهای گرافیکی مانند وضوح تصاویر برداری و کیفیت در بزرگنمایی
- خروجی استاندارد پروژههای ویدیویی با فرمت MP4 و اهمیت آن در محتوای دیجیتال
باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.

باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.