آزمون کتبی پودمان دوم تولید محتوا رشته شبکه و نرم افزار
مفاهیم کلیدی شامل رسانه برای انتقال پیام، روندنما برای نمایش گرافیکی فرآیند و سناریو برای برنامهریزی محتوای آموزشی
در بخش عملیات سناریو مواردی مانند نوع عملکرد کاربر و پاسخ نرمافزار به اقدامات ثبت میشود
نرمافزارهای تصویربرداری از صفحه مانند Camtasia و Snagit برای تولید محتوای آموزشی کاربرد دارند
کاربردهای Swish شامل ساخت انیمیشن، تولید دکمههای تعاملی، طراحی بنر متحرک و تدوین فایل فلش
مفاهیم فنی مانند Stage به عنوان محیط کاری، Frame Rate برای سرعت پخش انیمیشن، Keyframe برای تعیین نقاط کلیدی در انیمیشن
پسوندهای خروجی Swish شامل swf، avi، exe، html و افکتهایی مانند Fade In، Zoom، Rotate، Slide برای جلوههای بصری
باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.

باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.