طرح درس هدیه های آسمانی دوم | درس 8: جشن میلاد                            
                            
                            
                            
                                                                        هدف کلی: آشنایی  دانش آموزان با یکی از جشن های مسلمانان (جشن میلاد پیامبر)
اهداف جزئی:
 1 -دانش آموزان با نام پدر و مادر حضرت محمد (ص) آشنا شوند. ( حیطه شناختی )
2 - دانش آموزان با القاب معروف پیامبر (ص) آشنا شوند.(حیطه شناختی )
3 – دانش آموزان با محل تولد حضرت محمد (ص) آشنا شوند.(حیطه شناختی )
4- دانش آموزان حس علاقه و احترام خاصی نسبت به پیامبر (ص) نشان دهند.(حیطه عاطفی )
5-دانش آموزان به حضور در جشن میلاد حضرت محمد(ص) علاقه نشان دهند. ( حیطه عاطفی)
6- دانش آموزان به کسب اطلاعات بیشتر درباره پیامبر (ص) علاقه نشان دهند.(حیطه عاطفی)
7- دانش آموزان در فعالیت ها گروهی با یکدیگر همکاری کنند.(حیطه عاطفی )
8- دانش آموزان برای برگزاری این جشن در مدرسه و یا مسجد و یا خانه فعالیت کنند.(روانی حرکتی)                                
باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.
 
                        
                        
                        باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.
 
     
                                         زهرا مختاری
                                            زهرا مختاری                                        

 
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                     
                                                                         
                                                    