تمرینهای عملی پودمان 4: توسعه واسط گرافیکی کاربری | درس توسعه برنامه سازی و پایگاه داده
- طراحی برنامههایی برای تعامل با کاربر در قالب فرمهای گرافیکی و استفاده از رخدادهای ماوس و کیبورد.
- ایجاد فرمهایی با قابلیت تغییر رنگ، نمایش تصاویر، و حذف محتوا با استفاده از رویدادهایی مانند کلیک راست و چپ.
- شبیهسازی بازیهای ساده مانند حرکت اشیا در محیط با کلیدهای جهتنما و اعمال موانع برای چالش کاربر.
- تنظیم منوها برای انجام تغییرات در فرم شامل تغییر رنگ پسزمینه، پخش موسیقی، و افزودن یا حذف تیک.
- پیادهسازی فرمهایی برای تایپ و نمایش کاراکترها با پخش صدا در حین کلیک و ارائه کد اسکی حروف انگلیسی.
- طراحی بازیهای ساده تایپی که نیازمند سرعت عمل کاربر است و امتیازدهی بر اساس پاسخ صحیح.
- ایجاد فرمهایی برای تمرین تمرکز و دقت کاربر، شامل تغییر رنگ دکمهها و ثبت زمانهای فعالیت.
باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.
باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.